Servicetekniker / Teknisk support till Bedege

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-03-13

Företaget
Bravura söker en servicetekniker till det etablerade företaget Bedege som arbetar med IT-lösningar, primärt mot detaljvaruhandeln. De säljer, anpassar och supportar affärssystem, kassalösningar och betalningslösningar. Bedeges kunder är välkända aktörer och supporten bedrivs 365 dagar om året för att på så sätt bibehålla högklassig service och ge kunderna möjlighet att fortsatt driva sin verksamhet och försäljning framåt. Företaget erbjuder således sina kunder ett totalt förvaltningsåtagande.


Dina arbetsuppgifter
Som servicetekniker är dina främsta arbetsuppgifter att arbeta med hantering, felsökning, reparation och underhåll av teknisk utrustning som kommer ifrån företagets kunder. Det handlar främst om utrustning som är speciellt framtagen för handel och restaurang men även ren generell PC-hårdvara. Installationer och reparationer förekommer även ute hos kund. Vidare installerar du mjukvara, konfigurera samt färdigställa utrustning innan den skickas till företagets kunder. Du tar både emot och skickar enheter till och från kunder, ofta med expressflyg vilket ställer krav på snabb hantering och flexibilitet. I ditt dagliga arbete ingår även kundkontakt och administration av lager och reservdelar.


Kvalifikationer
• Teknisk kunskap inom både hårdvara och mjukvara
• Meriterande med teknisk utbildning och/eller erfarenhet av servicearbete inom detaljhandeln
• Körkort är meriterande
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska.

Som person är du noggrann och flexibel då din roll är av bred karaktär och korta deadlines kan förekomma. Du är tekniskt intresserad och har lätt för att lära sig nya program/rutiner. Vidare har du god problemlösningsförmåga och motiveras av att leverera kundfokuserade lösningar på daglig basis. Du är även kommunikativ och anpassningsbar då du i rollen har kontakt med kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicetekniker, mekaniker, mekanik, elektronik, verkstad, hydraulik, pneumatik, el, tekniker, Stockholm, First line, 1st line, 2nd line, second line, support, helddesk, supporttekniker, IT-support, IT

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Enocksson alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4018106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: