Servicetekniker i Skåneregionen

Office Management / Driftmaskinistjobb / Helsingborg
2019-01-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicetekniker i Skåneregionen" (publicerad 2019-01-23) ⬅️


Visa alla driftmaskinistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg, Malmö, Göteborg, Lidköping, Linköping eller i hela Sverige

Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina verksamheter. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Tillsammans skapar vi en trivsam och utvecklande arbetsplats där teamkänslan är viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning

Nu söker vi en servicetekniker inom dokumenthantering. En handlingskraftig och serviceinriktad person med fokus på nöjda kunder inom utskrift, kopiering, skanning, fax och mjukvaror.

Publiceringsdatum
2019-01-21

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta nära våra kunder med att installera, serva och uppgradera våra kunders multifunktionssystem. Vi sätter stort värde i personliga relationer, vilket innebär arbete ute på fältet och nära våra kunder i Skåneregionen.

Dina arbetsuppgifter
• Installation/driftsättning/konfigurering av multifunktionssystem /skrivaresamt mjukvaror

• Support på plats hos kund samt via telefon

• Användarutbildning på våra levererade maskiner och programvaror

• Utveckla och effektivisera våra kunder med hjälp av våra lösningar

• Dokumentera och avrapportera uppdrag

Kvalifikationer och Egenskaper

Ett tekniskt intresse är en förutsättning för den här tjänsten och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom dokumenthanteringssystem alternativt tidigare erfarenhet av arbete med multifunktionssystem såsom nätverksskrivare och nätverksscanner. Vidare har du goda kunskaper om datornätverk, Microsoft operativsystem/applikationer, samt goda kunskaper i både PC och Mac. Goda kunskaper i svenska och engelska språket är ett krav, samt B- körkort.

Som person är du

Social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service och mår själv bra när dina kunder och kollegor gör det. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.

Andra viktiga egenskaper för tjänsten är:

• Glad, positiv och driven

• Flexibel, då du arbetar på olika platser från dag till dag

• Arbetsvillig och trivs med att leverera kundservice i världsklass

• Noggrann

• Effektiv

• Kunskapstörstande

• Lättlärd

• Pedagogisk

• Stresstålig

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen som Servicetekniker hos oss på Office Management. Har du frågor kan du kontakta Recruitment Consultant, Sara Lundberg på 010858 40 67. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-07-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Lundberg sara.lundberg@officemanagement.se

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Florettgatan 29B
25467 Helsingborg

Kontorsadress
Florettgatan 29B, Helsingborg

Jobbnummer
4566395

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: