Servicerådgivare till Bavaria Östersund
Bavaria Sverige Bil AB / Backofficejobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bavaria Sverige Bil AB i Östersund,
Örnsköldsvik,
Gävle,
Skellefteå,
Uppsala eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som vill vara med på vår fortsatta tillväxtresa, i en avslappnad men professionell företagskultur där driv och engagemang ger mycket tillbaka. Vi är stolta över att 2022 ha blivit utsedda till en av Sveriges 15 bästa arbetsplatser av Great Place to Work® - ta chansen och bli en del av vårt härliga team!
Rollen
Du kommer ha en viktig roll i mötet med våra kunder och leverans av högkvalitativt servicearbete, där du har ett brett ansvar med varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga ansvarsområden innefattar bl.a:
• Självständigt driva egna kundärenden och arbetsorders och tillse att kunderna får bästa möjliga stöd, rådgivning och bemötande genom hela serviceprocessen. Från initial kontakt med kund och en korrekt behovsanalys till anpassat erbjudande av tjänster och leverans av utfört arbete.
• Administrera, boka och planera arbetsorders till verkstaden, samt säkerställa att arbetsorderna är korrekta och kompletta.
• Hantera administration kring försäkrings-/garantihantering samt fakturering.
Tjänsten är på heltid men det finns möjlighet att omforma den till deltid, 75 %.
Erfarenheter & profil
Vi söker dig med tidigare erfarenhet från servicebranschen, och som har god förståelse för hur arbetsflödet ser ut i en kundmottagning. I och med de interna och externa kontaktytorna befattningen kräver behöver du behärska svenska flytande i tal och skrift. Vi ser också att du har en mycket god datorvana samt B-körkort. Erfarenhet av kundvård och klagomålshantering även inom närliggande branscher är meriterande. Meriterande om du tidigare arbetat i programmen Kobra och/eller Cabas.
Vårt fokus finns hos kunderna och på att tillgodose deras behov genom ett professionellt bemötande, vi ordnar allt - alltid. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser att du är strukturerad samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och stundtals högt tempo. Vidare ser vi också att du är ansvarsfull med ett problemlösande och flexibelt arbetssätt där du själv planerar och prioriterar dina arbetsuppgifter. Viktigt är också att du är samarbetsinriktad med intresse och förmåga att hjälpa och stötta andra.
Om du blir en av oss
Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas, och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder:
• En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter.
• Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna.
• Kontinuerlig och utveckling i rollen och inom organisationen.
• Personalförmåner i form av bl.a. friskvårdsbidrag, personalrabatter etc.
• Marknadsmässig grundlön samt rörlig bonus.
Publiceringsdatum2022-05-24Så ansöker duVi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök därför redan idag via länken nedan, dock senast den 15 juni 2022. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Andreas Weckman,
andreas.weckman@bavariabil.se, 070-082 86 30.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kundmottagare / Servicerådgivare / Frontmedarbetare
Om Bavaria
Bavaria startades upp i Norge för 25 år sedan med en vision att förändra kundbemötandet i branschen. Grundarna ville mötas av entusiastiska och engagerade säljare, servicemottagare och mekaniker. De förväntade sig mer än vad som erbjöds. Mycket mer. Därför grundade de Bavaria.
Idag är Bavaria en av Nordens ledande återförsäljare av premiumvarumärkena BMW och MINI. Vår värdegrund genomsyrar hela vår verksamhet; att skapa unika kundupplevelser, att vara märkbart bättre och leda utvecklingen inom branschen. Vi tror att vi bäst kommer dit genom ödmjukhet, respekt, ärlighet och genom att vara nytänkande. Och det blir bara möjligt att uppnå genom engagerade medarbetare. Vill du vara med och utvecklas tillsammans med oss?
Bavaria är en del av Hedin Bil-koncernen som är ett familjeföretag grundat 1985 under namnet Hedin Bil. Hedin Bil är en av de största bilåterförsäljarna i Norden med 2 700 medarbetare. I.A. Hedin Bil driver sin verksamhet på 100 bilanläggningar i Sverige, Norge och Belgien och är återförsäljare för 28 bilmärken. Läs mer om oss på
www.bavariabil.se.Varaktighet, arbetstid
Dagtid heltid med möjlighet till 75% tjänst. Dagtid 75-100%
ErsättningIndividuell lönesättning med möjlighet till bonus.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBavaria Sverige Bil AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bavaria Sverige Bil AB (org.nr 556782-9287),
https://bavariabil.se/ Jobbnummer 6678445
Observera att sista ansökningsdag har passerat.