Serviceproffs inom kundservice till Relacom i Stockholm

2Complete AB / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om 2Complete

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Publiceringsdatum
2015-04-20

Om företaget
Relacom är en ledande leverantör av tekniska tjänster som erbjuder strategiska lösningar inom telekom, kraft och M2M. Relacom har genom åren blivit en uppskattad partner för ledande globala telekommunikations- och kraftleverantörer, såväl som för nationella detaljister och företag i logistikbranschen. Relacom har ett brett utbud av tjänster baserade på spjutspetskompetens och erfarenhet av branschen, stödda av bästa tänkbara system och processer.

Företagets syfte är att kombinera erfarenhet och ett innovativt förhållningssätt för att säkra en oöverträffad kundupplevelse, vilket gör Relacom till den självklara partnern inom nätverksindustrin.

Arbetsuppgifter
Relacom är under ständig utveckling och nu behöver man tillsätta ett nytt team som ska arbeta med kundsupport genom att ge service i absolut världsklass, lösa problem, samt informera om Relacoms produkter och tjänster. På kontoret i Solna sitter närmare 100 personer och ditt team kommer bestå av sex personer. Arbetet består av att via telefon och mail besvara frågor kring samt genomföra beställningar, registreringar samt informera. Du kommer också att behöva kunna lösa problem och hitta bra lösningar för situationer som inte tidigare uppstått. Tjänsten är kopplad till Relacoms verksamhet och har därför tekniska inslag. Du får lära och kommer att utveckla en mycket god förståelse för detta över tid.

Tjänsten är inledningsvis en del av vår bemanningslösning. Detta innebär att du blir anställd av 2Complete och arbetar som konsult hos Relacom. Anställningen kan dock övergå i en anställning hos Relacom om samarbetet fungerar bra hos alla parter. Tjänsten beräknas starta efter sommaren i början av augusti.

Profil
Du som söker denna tjänst älskar och brinner för service, kundnöjdhet och bra bemötande. Det är idag av högsta vikt att kunderna får ett bemötande som gör att de vill ringa igen och att lösningen är så bra om möjligt och att förväntningarna är lagda på rätt nivå. Du har sannolikt tidigare erfarenhet från kundservice, gärna via telefon, men face-to-face är även det meriterande. Även tekniskt intresse eller kunnande är meriterande men inte ett krav. Många kunder har behov av flera av Relacoms tjänster och du förväntas kunna dem och informera på ett säljande sätt. Du kan se lösningar och har handlingskraften som krävs när situationer uppstår som inte har en uppenbar lösning. Du kan hantera stress och ser det som en sporre att leverera trots detta. Du kommunicerar väl och flytande både i tal och skrift på svenska.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer ser löpande och presentation för Relacom sker innan 1:a maj.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 372
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Joel Claeson 084454344 joel@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2256725

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: