Serviceperson - kundtjänst/kontorsansvarig

Perido AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Har du någon erfarenhet av kundservice, och vill axla en ny kombinerad roll inom ett väletablerat företag som står under stor förändring? Trivs du i en händelserik miljö där du får chansen att ansvara för kontorets dagliga administration? Då kanske du är rätt person för tjänsten!

Perido rekryterar nu en person till en kombinerad roll inom kundtjänst och kontor. Kunden är ett väletablerat företag som arbetar med betallösningar inom e-handeln. Tjänsten är placerad hos kund i centrala Stockholm med bara ett stenkast från vattnet.

I denna kombinerade roll kommer du som delar av ditt arbete att se till så att kontorsmiljön är trivsam, hantera inköp till kontoret, flytta möbler och se till att saker och ting står på rätt plats, hålla i personalaktiviteter, beställa mat, samt ansvara för de övergripande administrativa uppgifterna. Då kundtjänsten vid vissa tillfällen på arbetsdagen är tungt belastad kommer du att delar av dagen stötta upp personalen i den befintliga kundtjänsten. Då kommer du att genom telefon och mail vara behjälplig vid kunders frågor kring fakturor och inbetalningar och lösa olika problem i det befintliga stödsystemet.

Då detta är en ny roll är fördelningen mellan arbetet i kundtjänst och som kontorsansvarig flexibelt och det är upp till dig som anställd i samråd med arbetsgivaren att sätta prägeln för hur rollen kommer att se ut.

Vi ser att du är en person som har skinn på näsan och vågar att ta för dig i en ny roll inom företaget. Du är noggrann och strukturerad och kan självständigt prioritera mellan dina arbetsuppgifter. Vi tror att du trivs i en roll med stora kontaktytor och för rätt person är detta en möjlighet att få axla en varierad roll med stor utvecklingspotential. Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2016-09-26

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Någon erfarenhet från serviceyrke
• Goda datakunskaper
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande

• Tidigare erfarenhet från kundtjänst
• Erfarenhet av fakturor och ekonomisystem

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Start omgående.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 14238JS i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om
tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
14238JS

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 14238JS
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
3069857

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: