Serviceminded sekreterare/säljassistent sökes
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Är du en ansvarstagande och flexibel person och söker efter ett stimulerande arbete? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten till ett intressant uppdrag!
Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsuppgifter består av att organisera kundevents, boka tjänsteresor och registrera och arkivera fakturor. Andra förekommande uppgifter är att hantera inkommande post, föra statistik, inköp av kontorsmaterial samt ansvara för att uppdatera kunddatabaser och olika interna kostnader. Det är ett självständigt och flexibelt jobb där man kan bestämma mycket själv och komma med egna idéer. Arbetstiderna kan anpassas så att de fungerar för båda parter och är flexibla. Uppdraget är på 40-50 % med start första september och varaktighet i ca 4 mån. För rätt person finns därefter goda möjligheter till anställning hos vårt kundföretag.
Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet av administrativt arbete kommer snabbt in i din nya roll. Vi söker dig som har goda kunskaper i engelska i tal och skrift och i Officepaketet, främst Excel och PowerPoint.
Är du som person öppen, lättsam och flexibel kommer du verkligen att trivas här. Vidare är du en lyhörd person som gärna tar egna initiativ och tycker om att arbeta självständigt. Din goda förmåga att organisera och se vad som behöver göras kommer komma väl till pass. Det är meriterande om du har körkort alternativt tillgång till bil. Grundkunskaper i tyska och ett tekniskt intresse är ett plus men inget krav. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.seoch ansöker därifrån. Länk till ansökan:
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1554975Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Frida Johansson på tel: 0736 - 84 72 94
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-07-10Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1292525
Observera att sista ansökningsdag har passerat.