Serviceminded receptionist på heltid med start i januari

Ryska Posten / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en receptionist som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.


OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett stort, internationellt företag och brinner för att ge kunder det där lilla extra så är detta chansen för dig! Med start i januari och tills vidare söker vi dig som vill arbeta heltid som receptionist. I rollen kommer du att arbeta självständigt med sedvanlig receptionsuppgifter men även en del administration. Företaget är beläget i ljusa fräscha lokaler mitt i centrala Stockholm och receptionens arbetstider är måndag - fredag kl. 08.00-16.45.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund.

Arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot och välkomna besökare/kunder på ett professionellt sätt
• Svara på inkommande samtal och koppla via ett växelsystem
• Ha hand om posthantering, bud och globala leveranser
• Scanna fakturor och hantera beställningar/bokningar
• Vara behjälplig vid olika evenemang
• Se till att det är snyggt i konferensrummen

Tjänsten passar dig som vill få in en fot på ett stort företag och få mer erfarenhet i rollen som receptionist.

VI SÖKER DIG SOM

• Har några års erfarenhet från service, administration och/eller reception
• Kan prata och skriva engelska obehindrat
• Kunskap i Officepaketet, framför allt i Outlook

Det är meriterande om du:

• Arbetat i reception tidigare



Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en social stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-11-04

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3143928

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: