Serviceminded Receptionist Med God Administrativ Förmåga Sökes!

JobBusters AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arbetsuppgifter
Vår kund, som är ett telekombolag, söker nu efter en prestigelös receptionist med driv som är duktig på att parera uppgiften att ge god service samtidigt och samtidigt arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Du kommer i rollen som receptionist att arbeta med receptionsservice via frontdesk, mail och telefon, där du tar emot besökare och backoffice gällande intern personal. Vidare ansvarar du för konferensrum och göra beställningar gällande luncher, blommor fruktkorgar m.m. Du har även andra administrativa arbetsuppgifter såsom administration ring it-utrustning, mobiltelefoner och abonnemang, har kontakt med leverantörer, uppdaterar intranätet, gör felanmälningar, hanterar post, paket och bud samt bokar lokaler inför konferenser. Du har även hand om beställningar av kontorsmaterial och ansvarar vid brand för utrymning.

Låter detta som en roll som du har erfaren het av sedan tidigare vid och vill fortsätta inom? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag så processen är full gång!


Företagspresentation
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.


Kvalifikationer
• Du har minst 1 år erfarenhet av att arbeta som receptionist eller motsvarande i liknande tjänst.
• Du har receptionsutbildning eller motsvarande.
• Det är mycket meriterande om du har arbetat inom telecombranschen sedan tidigare eller arbetat inom större bolag om minst 500 anställda.
• Du har mycket god datavana.
• Du är duktig inom MS Office.
• Det är meritande om du har erfarenhet av Filemaker, Lean-kit, RCARD M5, Agresso, ALO och eller Futur.
• Du behärskar svenska samt engelska flytande i tal och skrift.


Personliga egenskaper
Vår kund söker dig som är serviceinriktad och lyhörd, som besitter stor social förmåga och är positiv. Vidare är du flexibel och trivs i en roll där du får parera flera arbetsuppgifters samtidigt. Du är noggrann, självständig men har också en god samarbetsförmåga.

Lön
Lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Heltid, med start 2017-05-02 t.o.m 2017-08-31, med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.
Skicka in din ansökan i Word-format snarast, då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-03-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-22
Ange följande referens när du ansöker: 2148
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Ljuhs 08-52524013

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10

Jobbnummer
3391950

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: