Serviceminded receptionist/kundvärd på deltid sökes!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en prestigelös person som vill arbeta med service och kundkontakter och ha en varierad arbetsdag? Vi på Adecco Office & HR ger dig nu en möjlighet till detta i en kombinerad roll som receptionist/kundvärd.
Hur ser din arbetsdag som receptionist/kundvärd ut?
I rollen som receptionist och kundvärd kommer dina arbetsuppgifter dels bestå av förekommande receptionistuppgifter såsom att ta emot besökare, skriva ut besöksbrickor och sedan hänvisa besökarna vidare. Andra uppgifter kan vara att hantera inkommande telefonsamtal, post samt bokning av rum. Du kommer även att arbeta som kundvärd, där du bland annat ansvarar för att fylla på kaffe och frukt, beställa material, möblera om inför konferenser och möten samt andra liknande uppgifter.
Till detta uppdrag söker vi dig som vill arbeta deltid och som kan börja omgående, planerad start är 23 augusti. Uppdraget är med löpande varaktighet och vi söker dig som vill arbeta fem timmar/dag. Arbetet sker inom normal kontorstid. Du kommer att bli anställd som konsult på Adecco och bli uthyrd till vårt kundföretag som finns beläget i centrala Göteborg.
Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat i reception eller har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Har du tidigare arbetat som kundvärd eller med andra serviceyrken kommer du känna dig trygg i din nya roll. Då många besökare på vårt kundföretag kommer från olika länder ser vi att du kan såväl svenska som engelska i både tal och skrift.
Är du dessutom flexibel person som tycker om att hjälpa till där det behövs och som brinner för att ge god service kommer du att passa utmärkt! Ditt trevliga sätt och bemötande kommer att göra att du når framgång på ditt nya arbete. Ser du dig som en social och prestigelös person som alltid sätter kunden i fokus är du den vi söker. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs 031 - 725 45 16 eller på
helena.ahs@adecco.se .
Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08- 598?980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-08-13Arbetstider och omfattningDeltid.
ErsättningFast lön.
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Åhs, Rekryteringsansvarig
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG
Jobbnummer 1623719
Observera att sista ansökningsdag har passerat.