Serviceminded medarbetare till kundreskontra Finance Helpdesk

Avanzera AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
På uppdrag av en av våra kunder söker vi nu en medarbetare till Finance Helpdesk. Vår kund är en revisionsbyrå verksamma både nationellt och internationellt med ca 60 000 kunder. De sitter i fina lokaler centralt i Stockholm city. Uppdraget påbörjas omgående och beräknas pågå till sista mars 2019.

Som konsult på Avanzera är du med och bidrar till framgång hos våra kunder. Våra konsulter är tillsvidareanställda med månadslön.


Arbetsuppgifter:
Som medarbetare inom Finance Helpdesk kommer du att ingå i ett team bestående av nio kollegor.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Ge service via telefon och mejl till företagets kunder vid frågor gällande fakturor.
• Arbeta i nära samarbete med företagets projektledare i fakturaärenden.
• Bevaka betalningar, påminnelser, inkasso.
• Stötta dina kollegor i faktureringsprocessen och vara behjälplig både via meil och i telefon till verksamheter runt om i hela Sverige.


Din bakgrund:
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundreskontran vad gäller kravhantering, fakturor och inkassohantering. Har du dessutom arbetat inom revision alternativt konsultverksamhet är detta meriterande.

Engelska är koncernspråket och du är bekväm med att använda det på vardagsnivå.

Du trivs i en miljö där det är högt tempo och många kontaktytor. Du arbetar strukturerat, tar egna initiativ och löser problem vartefter de uppstår.

Vi hoppas att vi väckt ditt intresse och att du vill bli en av oss? Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Har du frågor om tjänsten är du hjärtligt välkommen att höra av dig till konsultchef Camilla Jonsson på telefonnummer 08 - 545 28 304 eller camilla.jonsson@avanzera.se.



Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Publiceringsdatum
2018-09-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-05
Ange följande referens när du ansöker: 1102
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Jonsson 08 - 545 280 304

Företag
Avanzera AB

Adress
Avanzera AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853

Jobbnummer
4360201

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: