Serviceminded marketing support till Samsung

i Value Your Talent Sweden AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos i Value Your Talent Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sollentuna, Södertälje eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-01-27

Om tjänsten
Vi söker en Marketing Support som kommer att arbeta med administrationen kring inköp. Rollen har funnits i ett par år och uppkom i samband med att belastningen av administrativa uppgifter ökade hos marknadsavdelningen. Du kommer att vara och bidra till Marketing Support teamet som består av 4 personer som i sin tur tillhör företagets Corporate marketingteam.

För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och behovet av denna roll hos vår kund är långsiktigt.

Dina arbetsuppgifter
Som Marketing Support kommer du att stötta det administrativa arbetet i de tidiga delarna av inköpsprocessen för olika produkter. Du kommer att ha ett fyrtiotal kontaktytor inom organisationen på både marknad- och säljavdelningen, dessutom kommer du att ha kontakt med medarbetare i de övriga nordiska länderna. Det är därför viktigt att du trivs med uppsökande kontakt och proaktivt söker information som driver ditt arbete framåt

Du kommer exempelvis att:

• Handlägga interna inköpsförfrågningar

• Ge administrativ support av finansiell karaktär till marknads- och säljavdelningen inför och under olika projekt

• Ta emot och registrera interna förfrågningar i interna system för material som ska beställas. Du kommer även att ges möjlighet att lära upp nya kollegor, varför vi tror att du tycker om att arbeta fram förbättringsförslag och gärna bidrar till att dina kollegor utvecklas

Vi söker dig som

• Vi tror att du som söker trivs i en administrativ roll där du får möjligheten att ge intern support till dina kollegor. Vidare tror vi att du är orädd, proaktiv och har ett öga för detaljer då arbetet kräver noggrannhet

• Har en relevant eftergymnasial utbildning inom ekonomi, helst från universitet

• Har goda kunskaper i Officepaketet, framför allt Excel

• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska då du kommer att använda båda språken dagligen

• Har god systemvana

• Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

• Har god kommunikativ förmåga

• Det är meriterande om du har kunskap i något annat nordiskt språk

Som person är du service-minded, har god analytisk förmåga och tycker om utmaningen att arbeta i ett dynamiskt och snabbrörligt företag. Vidare bör du vara initiativtagande, uppskatta ett högt arbetstempo och framför allt ha drivet att utvecklas med företaget och i din roll.

Omfattning: Heltid
Start: Omgående
Kontrakt: 2 års konsultuppdrag med goda chanser till förlängning

Välkommen med ansökan!

Att jobba som konsult på The Wofi

Vi är medlemmar i Almega vilket innebär att som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension osv. Du tilldelas också en ansvarig mentor på The Wofi som är tillgänglig under hela avtalsperioden för att säkerställa att du trivs på arbetet samt agerar bollplank och rådgivare vid behov.

Frågor om rekryteringsprocessen eller jobbet? Ta kontakt med Linda på linda.g@thewofi.se.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
i Value Your Talent Sweden AB (org.nr 556944-5686), http://ivytalents.se

Arbetsplats
Ivy Talents

Kontakt
Emil Dreca
emil.dreca@ivytalents.se
+46738795858

Jobbnummer
7388231

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från i Value Your Talent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos i Value Your Talent Sweden AB: