Serviceminded Ekonomiassistent/Administratör - serveOffice ab - Ekonomiassistentjobb i Sollentuna
Serviceminded Ekonomiassistent/Administratör
serveOffice ab / Ekonomiassistentjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Upplands-Väsby, Järfälla
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Sollentuna

serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration, sälj och HR. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

*

Just nu söker vi en serviceminded, prestigelös och utåtriktad person som gillar varierade arbetsuppgifter för ett bemanningsuppdrag på minst sex månader till vår kund i Sollentuna. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Publiceringsdatum
2018-08-15

Dina arbetsuppgifter
Vi söker en person som vill arbeta i en bred roll med ekonomi- och administrationsuppgifter. Arbetsuppgifterna består bland annat i:

Leverantörs- och kundreskontra
* Fakturering, kontering och registrering av fakturor
* Beställnings av kontorsmaterial
* Posthantering
* Kvalitetskoordinering enligt ISO standard

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker har minst 2-3 års erfarenhet av ekonomi och administration. Du är strukturerad, noggrann, flexibel och prestigelös. Du har god datavana samt goda kunskaper i word och excel. Erfarenhet av ekonomisystemet Pyramid är väldigt meriterande, alternativt att man har erfarenhet av olika ekonomisystem och att man är lättlärd. Att man behärskar engelska är ett krav då det är koncernspråket. Har du erfarenhet av att jobba med ISO standard är det ett plus.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att passa i denna tjänst är det viktigt att du är positiv, initiativtagande, gillar att ha många kontaktytor internt och externt, samt är självgående och hjälpsam.

Vår kund erbjuder dig
En familjär arbetsplats med högt i tak samt utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Rollen för med sig många kontaktytor både internt i företaget och externt. Kunden är en del av en stor multinationell koncern med kontor över hela världen vilket bidrar till en internationell känsla. Nyfikenhet och initiativtagande välkomnas varmt från alla i företaget. Du har även möjlighet till flexibla arbetstider.

Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal trivs och mår bra.

Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag, flexpension och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast genom att ansöka nedan. Urvalet görs löpande. Vi tar endast emot ansökningar via hemsidan. Frågor kring tjänsten besvaras av konsultchef Caroline Van Helleputte på 070-420 33 81 eller caroline.van.helleputte@serveoffice.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader eller längre

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4291762

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: