Serviceminded client coordinator sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Speditörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speditörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du ha en arbetsdag i ett högt tempo med fokus på internationella kontakter, service och problemlösning? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas på ett dynamiskt företag inom transportsektorn.

Hur ser din arbetsdag ut?
I din roll som Client Coordinator så kommer du att arbeta mycket med kundkontakter, främst via telefon och mail. Vidare kommer du att hantera administration kring transporter inom Sverige och svara på frågor gällande logistikflöden.

Till detta uppdrag söker vi två personer. Uppdragen är på heltid och med varaktighet antingen cirka sex månader eller cirka ett år.

Vem trivs här?
Vi söker dig som tidigare har arbetat inom kundtjänst eller motsvarande, och om du har erfarenhet av shipping kommer du snabbt in i rollen. För att trivas bör du ha mycket goda kunskaper i engelska och vara van vid datoriserat arbete. Om du har erfarenhet av SAP eller kunskaper inom norska är det meriterande. För att trivas i gänget och axla rollen som client coordinator så tror vi att du har en hög servicenivå och en god samarbetsförmåga. Du trivs i en dynamisk miljö och har ett proaktivt och flexibelt arbetssätt. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Du kommer att bli anställd som konsult hos Adecco och uthyrd till vårt kundföretag. Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar administratörer, receptionister, sekreterare, administrativa chefer, HR-personal, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Du finner en länk till annonsen här:
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1568457

Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Helena Åhs på telefon 031 725 45 16.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-07-17

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1297047

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: