Serviceminded Back Office Assistant
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Serviceminded Back Office Assistant till globalt IT-företag!
Har du erfarenhet av teknisk callcentermiljö och söker efter en spännande administrativ tjänst inom ett globalt IT-företag? Då har Adecco uppdraget för dig hos vår kund med placering i Kista!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som Back Office Assistant kommer du få möjligheten att arbeta nära Account Managers och Account Strategiests och då arbeta med administrativa uppgifter och varierande marknadsaktiviteter.
Detta säljteam ansvarar för att etablera och vidareutveckla relationen med kunder inom tillverkande industri. För att arbeta smidigt och effektivt finns ett antal verktyg och system som kontinuerligt behöver uppdateras med information, och det är här du kommer in i bilden!
Då teamet har en relativt stor affärsvolym så behöver de din hjälp med att både uppdatera system samt att hålla koll på rapporter, att det är rätt i systemen. Du kommer även få möjligheten att följa upp marknadsaktiviteter för kunder vilket kan innebära att ringa kunden och kontrollera om inbjudan nått fram samt ställa kompletterande frågor om de avser att komma och vilka förväntningar de har.
Ditt intresse för försäljning kommer väl till pass i rollen då du även kommer få chansen att arbeta med enklare säljuppgifter!
Vem trivs här?
Om du har något års erfarenhet av teknisk callcentermiljö och mycket goda datorkunskaper kommer du att passa bra in i tjänsten! Dina mycket goda kunskaper i engelska kommer du använda dagligen då det är en internationell miljö. Du har ett tekniskt intresse och tar dig an nya datorsystem utan problem.
Du trivs med att arbeta administrativt och att vara i en back officeroll samtidigt som du även själv kan ta kontakt med kunder och föra en dialog. Du har en hög känsla för service, både när det kommer till kunder men även för att hjälpa kollegor, och här får du möjligheten att använda den till fullo!
Din förmåga att arbeta självständigt och ta tag i saker kommer att ta dig långt!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå i ca 1 år, det är ett föräldravikariat. Eventuell möjlighet till förlängning kan finnas. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad!
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller via den här länken
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1655015 .
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sofia Wigzell på tel: 08-598 982 37 eller
sofia.wigzell@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-11-19Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1395696
Observera att sista ansökningsdag har passerat.