Serviceminded Assistent sökes till läkemedelsbolag i Solna!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du en vass administratör som vill ha en arbetsdag fylld av nya rön och upptäckter? Vi på Adecco Office & HR ger dig möjligheten!

Hur ser din arbetsdag ut?

Du kommer att arbeta i ett team där du blir ett administrativt stöd till säljgruppen. Du kommer att ha en central roll där du bland annat sammanställer dokumentation, planerar och kallar till möten, utbildningar och konferenser samt administrerar inköpsorder.

Vem trivs här?

Du som har erfarenheten och kunskapen att arbeta i system kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv.

Har du tidigare arbetat som assistent eller har erfarenhet av SAP kommer du ha lätt för att sätta dig in i uppgifterna. 

Är du serviceminded och tycker om att ta ansvar är detta rätt plats för dig. Din förmåga att se vad som behöver göras och dessutom ta egna initiativ kommer också att komma väl till pass. Din flexibilitet i arbetsuppgifterna och din koordinerande förmåga kommer att leda dig till framgång!

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas i omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Mary Cairns på mary.cairns@adecco.se .

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2013-06-19

Arbetstider och omfattning
75 %

Ersättning
enligt överenskommelse

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mary Cairns 0736847147

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1587161

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: