Serviceminded Administrativ support till konsultföretag!
Manpower / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige För en av våra kunders räkning letar vi nu en Administrativ support till ett vikariat på cirka 1 år.
Publiceringsdatum2010-03-19Dina arbetsuppgifterSom support är du ett internt stöd för konsulterna i bolaget och arbetar tätt tillsammans med VD och Key Account. Tjänsten innefattar telefonväxel, mailsupport, avtalsskrivande, rapportskrivning, förberedande av presentationer samt assistans vid kunduppföljningar. I dina uppgifter ingår även posthantering, leverantörsservice, bokning av resor, videokonferensupport och att ta emot besökare på kontoret. Utöver detta hjälper du vår ekonomiansvariga med löneberedning, obetalda fakturor och registrering av leverantörsfakturor.
Då dina kollegor befinner sig mycket på resande fot kommer du att arbeta en hel del på egen hand. Du arbetar dagligen i Word och är van användare av Excel och Power Point. Tjänsten kräver goda kunskaper i engelska och det är meriterande om du även kan tyska språket i tal och skrift.
Vem är du?
Du har en servicekänsla som är utöver det vanliga och tycker om att arbeta i en krävande miljö. Du har förmodligen arbetat som assistent/sekreterare och gärna på ett teknik- eller konsultföretag. Du är en prestigelös person som kan tänka dig att plocka undan i konferensutrymmet lika noggrant som du förbereder en viktig presentation för ett konsultmöte. Antagligen är du van vid att vara behjälplig en VD och kan med lätthet skriva mail på engelska som dina kollegor dikterar till dig över telefon. Du gillar att ha ordning och reda omkring dig och trivs på ett företag med starkt affärsfokus.
Vad kan företaget erbjuda dig?
Du erbjuds arbete hos ett familjeföretag i trevlig och stilren kontorsmiljö där du varvar administrativa uppgifter med service mot kollegor och kund. Företagskulturen präglas av rak och tydlig dialog i en professionell miljö. Detta är en tjänst på 80% fördelat på alla veckans dagar.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Vi tar endast emot ansökningar den vägen. Urval och intervjuer kommer att ske löpande varför vi gärna ser att vi får in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 23 mars. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tina Rydh på
tiry@manpower.se .
Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-03-23
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktTina Rydh
FöretagManpower
AdressManpower
Jobbnummer 611541
Observera att sista ansökningsdag har passerat.