Servicemedveten ekonomiassistent sökes för uppdrag i Solna.

KFX HR-partner Skandinavien AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-11-06

Om tjänsten
Vi söker nu en ekonomiassistent med inriktning mot leverantörsreskontra till ett välkänt företag i Solna. Är du en driven och nyfiken person som har tidigare erfarenhet av liknande arbete och trivs bra med att arbeta på engelska? Då kanske detta är ett uppdrag för dig!

Start kommer ske under november månad så sök redan idag.

Om oss
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som ekonomiassistent kommer du bland annat att arbeta med:

• företagets leverantörsreskontra
• att kontakta kunder gällande påminnelser
• ta fram lösningar tillsammans med leverantörer
• övriga administrativa uppgifter

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har tidigare erfarenhet av ekonomi och leverantörsreskontra. Rollen kräver en viss administrativ förmåga och vi ser även att du har minst två års erfarenhet inom ekonomi. Du skriver och talar flytande i såväl svenska som engelska. Företaget använder sig mycket utav engelsk kommunikation och det är därför viktigt att du känner dig bekväm med det. Du har även god datavana och erfarenhet från något av de större ekonomisystemen.

Vi ser dig som en trevlig och positiv person som är strukturerad, driven och noggrann i ditt arbete. Du har en god kommunikativ förmåga och är inte rädd för att ta egna initiativ.

Övrig information
Den här tjänsten är ett bemanningsuppdrag på heltid i 3 månader med start i november. Eventuellt möjlighet till förlängning.

Intervjuer sker löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du några frågor eller funderingar gällande ovanstående är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Caroline Dunvret på 08-663 99 00 alternativt caroline.dunvret@kfx.se.

Vi kommer på slutkandidat att genomföra personlighetstester samt en bakgrundskontroll.

Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4242".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Stockholm AB

Jobbnummer
5433937

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: