Servicemedarebetare till Internationellt företag

Arena Personal AB / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Stockholm
2007-09-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicemedarebetare till Internationellt företag" (publicerad 2007-10-30) ⬅️


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal grundades 1994 och finns idag i Stockholm, Södertälje, Malmö, Göteborg, Eskilstuna och Örebro. Vi är ett av Sveriges snabbast växande bemanningsföretag och arbetar inom fordon, teknik & logistik, bygg & fastighet, ekonomi och administration.

Vi söker ett antal nya medarbetare till serviceavdelningen på ett internationellt företag.

På serviceavdelningen kommer du att ansvara för returhanteringen vilket innebär telefon och mailkontakt med kunder och återförsäljare i hela norden. Du kommer även att fungera som stöd till säljare som hanterar reklamationer gällande felaktiga produkter.

I arbetsuppgifterna ingår att svara på frågor från kunder och återförsäljare angående returer. Du tar emot anmälningar, administrerar dem och godkänner returer enligt företagets fastställda policy. Du administrerar även skeppning av returer.

Du övervaktar och åtgärdar öppna returer, Du sköter rapporteringen av skadat gods och gör uppföljningen. Du rapporterar kontinuerligt och för statistik över returer och ersättningar.
Det ingår även i arbetsuppgifterna att ansvara mot kund när det gäller krediteringar.

Du som söker är en duktig administratör och har god datavana du måste vara noggrann och servicemedveten. Vi tror att du som söker troligtvis har butik- och/eller försäljningsvana. Erfarenhet från serviceavdelning/kundservice med liknande uppgifter är mycket meriterande.

Arbetet sker tidvis i ett mycket högt tempo så du måste ha en hög stresströskel och kunna hantera krävande kunder. Självklart är du ansvarstagande och vill lära dig och utvecklas på jobbet.

Eftersom företaget är internationellt krävs engelska både i tal och skrift för att klara arbetet.

Tillträde sker så snart vi hittat rätt kandidat så intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan snarast!

Publiceringsdatum
2007-09-18

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Vi tar emot ansökan via epost: ansokan@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal AB
Box 3362
10367 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-587 117 00
Faxnummer: 08-4118490
E-postadress: traffic@arenapersonal.com
Mer information på http://www.arenapersonal.com

Jobbnummer
13221

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: