Servicemedarbetare med tekniskt intresse
Manpower AB / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Vill du kombinera ditt tekniska intresse med en servicemedarbetarroll? Vår kund i Västerås söker en passionerad ny medarbetare som kan erbjuda enastående kundservice och samtidigt bidra till teknisk support. Bli en del av ett dynamiskt team och utveckla dina färdigheter inom en spännande bransch.
Det här uppdraget innebär att du kommer att bli anställd av oss på Manpower Group men arbeta på plats hos vår kund i Västerås.
Placeringsort: Västerås
Typ av anställning: Konsultuppdrag
Start: Omgående
Arbetstider: Heltid - kontorstider
Publiceringsdatum2023-09-28ArbetsuppgifterDu bör ha goda kunskaper och erfarenhet av telefonsystem och telefoniadministration. Förståelse för olika telefonifunktioner och användning är viktigt. Du kommer att vara ansvarig för att hantera administrativa uppgifter och ta emot felanmälningar från användare. Förmågan att effektivt dokumentera och lösa problem är avgörande. Tidigare erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystem är önskvärd. Du bör vara bekant med processen för att logga, spåra och lösa ärenden. Du bör ha en teknisk förståelse för telefoni och kunna hantera enklare tekniska problem och konfigurationer. Vi uppskattar anställda som är flexibla och kan arbeta i team. Du kommer att samarbeta med kollegor för att säkerställa en smidig drift av telefoni och support. Att kunna sätta kunden i centrum och leverera en hög servicenivå är en central del av denna roll. Vi söker en person som är proaktiv och kan identifiera och lösa problem på ett effektivt sätt
Den vi söker
För att bli vår kunds servicemedarbetare med tekniskt intresse behöver du ha erfarenhet av kundservice och kunskap inom teknik. Vi ser gärna att du är självgående, noggrann och har god kommunikationsförmåga. Det är även av stor vikt att du har ett tekniskt kunnande inom telefoni och starkt service- och kundfokus. Du är ansvarstagande och trivs även när det är höga arbetstoppar.
Vi ser gärna att du är självgående, noggrann och har god kommunikationsförmåga. Flytande tal och skrift på både svenska och engelska är nödvändigt för att kunna kommunicera effektivt med våra kunder och kollegor. Att ta ansvar för att slutföra uppgifter och följa upp med kunder är en viktig egenskap för att upprätthålla kundnöjdhet.
Vad kan Manpower Group erbjuda dig?
Manpower Group är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Manpower Group värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Intresserad?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken.
Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl.
Vi kommer att tillsätta uppdraget så snart vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Vi ser fram emot att höra från dig!
Ersättning Not Specified
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3549eada-9437-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 8149743
Observera att sista ansökningsdag har passerat.