Serviceledare - Kontaktcenter
Stadskontoret / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stadskontoret i Jönköping IS/IT - Kontaktcenter, Åsenvägen 9, Jönköping.
IS/IT-avdelningen inom Jönköpings kommun har det samlade ansvaret för IS/IT, där ledorden är anpassningsförmåga, god ekonomi genom kostnadskontroll samt kvalitet på leveranser. Vi har en IS/IT-strategi och ett E-program som har beslutats där kommunen satsar framåt med IS/IT som viktigt verktyg. Vi har ett ansvar för drift av IS/IT och kontaktcenter, teknikutveckling samt att ge verksamheterna IS/IT-utvecklingsstöd inklusive metoder och verktyg för bl a systemförvaltning, projektledning och processkartläggning. Ett uttryck för den expansiva utvecklingen är Jönköpings kommuns kontaktcenter. Där skall alla som vänder sig till kommunen få bästa möjliga service och det skall upplevas som enkelt. Kontaktcenter:s huvuduppdrag är att ge övergripande information och handläggning av ärenden som täcker samtliga förvaltningar i Jönköpings kommun. Medborgarna skall uppleva att man på ett flexibelt sätt kan kontakta kommunen. Du som jobbar i kontaktcenter skall vara en god ambassadör för kommunen.
Som serviceledare förväntas du utveckla arbetsmetoder och processer men även hantera den löpande driften i kontaktcenter. Du kommer som serviceledare bidra till att en hög servicenivå upprätthålls gentemot medborgarna och den interna organisationen, säkerställa rätt kompetensnivå samt att tillse att alla rutiner och processer är väl fungerande.
Vi söker dig som är intresserad av människor och gillar service. För att passa in i rollen tror vi att du som person: -Är logisk, strukturerad och metodisk. -Är driven, självständig och lösningsorienterad. -Är van att leda människor. -Är resultatorienterad och coachande i din ledarstil. -Är utåtriktad och prestigelös. -Är entusiasmerande och gillar att stötta andra till prestationer utöver det vanliga. Vi ser att du: -Har dokumenterad erfarenhet som ledare inom branchen. -Förstår hur verksamheten i ett kontaktcenter drivs samt har goda kunskaper i processarbete. -Har jobbat med samtalscoachning och samtalsteknik. -Du skall obehindrat kunna kommunicera på svenska och engelska, ytterligare språk är en merit. -Som ledare jobbat med mål och måluppfyllelse.
Publiceringsdatum2010-07-01Arbetstider och omfattningTillsvidareanställning Tillträdesdag Enligt överenskommelse Heltid 0
ErsättningIndividuell lönesättning enligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-08-20
Ansökan skickas till:
Stadskontoret
Inger Berggren
Rådhuset
55189 Jönköping
Jönköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.
Ange följande referens när du ansöker: 10-04-0029
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktChef Kontaktcenter Mikael Fager, 036 - 10 24 30
SKTF Kenneth, Axelsson
036 - 10 56 44
FöretagStadskontoret
AdressStadskontoret
Rådhuset
55189 Jönköping
Jobbnummer 687904
Observera att sista ansökningsdag har passerat.