Servicekoordinerande medarbetare till Renault

Poolia Kontor AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Kontor AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Presentation

Trivs du med telefonen och mailen som dina främsta arbetsverktyg där din positiva och sociala attityd får komma till sin rätt? Då kan du vara vad Renault söker!

Vår kund Renault, som är en fransk fordontillverkare av bilar och reservdelar söker nu en servicekoordinator till sitt kontor i Stockholm, Akalla. Du kommer att arbeta i team om tre personer där du arbetar mot svenska återförsäljare och leverantörer i huvudsak. Din roll innebär att supportera dessa med information gällande bilarna, leveranser och fakturor framförallt. Du kommer att arbeta heltid som konsult via Poolia under perioden och uppdraget förväntas pågå i 9 månader med stora möjligheter till förlängning. Tjänsten tillträdes omgående.

Urval och intervjuer sker löpande, skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2015-09-01

Dina arbetsuppgifter
För att bli framgångsrik i rollen ligger fokus i att fördjupa relationer och visa entusiasm ut mot kund och återförsäljare. I den dagliga kontakten krävs det att du kan ställa följdfrågor samt visa ett genuint engagemang. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta:

• Daglig kontakt med återförsäljare gällande frågor på gjorda beställningar
• Tillhandahålla produktinformation gällande leveranser
• Genomförande av administration gällande bearbetande av rutiner
• Intern kontakt med produktchefer i syfte att få fram rätt och aktuell information.

Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från serviceyrket och trivs med att arbeta i team. Du kommer att arbeta mot svenska återförsäljare i huvudsak och vid behov kommer du stötta upp mot danska återförsäljare och leverantörer. Vidare söker vi dig som är flytande i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du behöver förstå samt göra dig förstådd på danska för att kunna axla rollen. Du hanterar Officepaketet obehindrat.

Vi söker dig som är positiv, noggrann och engagerad i såväl alla arbetsuppgifter som faller på ditt bord. Som person är du förtroendeingivande och representerar Renault på ett inspirerande sätt genom att sätta kunderna i fokus.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 41811
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Heimer evelina.heimer@poolia.se

Företag
Poolia Kontor AB

Adress
Poolia Kontor AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2412326

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Kontor AB: