Servicekoordinator till Toyota Material Handling
Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-06-07FöretagetToyota Material Handling Sweden är Sveriges ledande leverantör av truckar och därtill kopplade tjänster som truckservice, reservdelsförsörjning, uthyrning, finansiering och förarutbildning. Deras lösningar för en säkrare och effektivare materialhantering kompletteras med autotruckar, Toyota I_Site fleet management samt analys och rådgivning.
Företaget marknadsför ett heltäckande sortiment av truckar, där BT och Toyota kompletteras med Kalmar. Företaget utför också service på marknadens samtliga märken. Antalet medarbetare är cirka 440, varav drygt 270 ingår i den rikstäckande serviceorganisationen. I sin strävan efter överlägsen kvalitet genomsyrar The Toyota Way företagskulturen, deras ideal och deras sätt att arbeta. Läs mer på
www.toyota-forklifts.seFöretaget finns i hela landet med huvudkontor i Solna och flertalet mindre kontor utspridda över landet. På kontoret i Solna arbetar cirka 95 tjänstemän. I denna roll kommer du att arbeta som servicekoordinator och ingå i ett team om 15 personer. Du rapporterar till avdelningschefen för kund- och supportärenden.
Dina arbetsuppgifterSom servicekoordinator är du ansvarig för att planera och koordinera teknikernas arbete genom att ta emot och handlägga de serviceärenden som kommer in från företagets kunder och återförsäljare via telefon och mail. Du tar bland annat emot och registrerar felanmälningar, svarar på serviceordrar, skapar arbetsordrar och fördelar ärenden till teknikerna. Därtill handlar det till viss utsträckning också om att omprioritera resurser vid akuta behov. I rollen ingår även framtagning av rapporter innehållande exempelvis beläggningsgrad på tekniker, behovsanalys och prioritering av ärenden. Detta gör du i kontakt med operativa servicetekniker på fältet.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från kundorienterad roll (kundtjänst/kundsupport)
• Tekniskt intresse och kunskap är meriterande
• Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift
Du som söker är en serviceinriktad lagspelare som trivs i en händelserik miljö. Du har lätt för att kommunicera med såväl kollegor som kunder och har en förmåga att kunna handla och agera snabbt när situationen kräver det. Vi tror också att du har en förmåga att kunna hålla och skapa en struktur i ditt arbete. För att lyckas i denna roll har du både intresset och viljan att hjälpa andra och du kan läsa av eskalerade situationer som måste prioriteras. Därtill beskrivs du som en positiv och lösningsorienterad person som snarare ser möjligheter än hinder.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
marcus.kejzelman@bravura.se'>
marcus.kejzelman@bravura.se</a> så får du hjälp. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: service, servicekoordinator, koordinator, toyota, stockholm, solna gate, teknisk koordinator, kundtjänst, kundsupport, support, teknisk support, koordinering, ordermottagare, orderhandläggare, tekniker, fälttekniker, serviceorder
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarcus Kejzelman
marcus.kejzelman@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3541851
Observera att sista ansökningsdag har passerat.