Servicekoordinator till PS Interim

Ps Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Rätt person på rätt plats är en självklarhet i alla framgångsrika företag. Att dessutom ha denna person på plats i rätt tid och i rätt situation är något vi sedan starten 2010 hjälpt många kunder med via vårt konsultbolag, PS Interim.

PS Interim erbjuder en snabb och effektiv lösning för att få in kompetent personal när det tex uppstår luckor vid sjukskrivningar, föräldraledighet eller arbetstoppar.

Vi är ett auktoriserat bolag inom bemanning och vi har kollektivavtal med Unionen.

PS Interim har idag kontor i Göteborg, Stockholm, Malmö och Borås och löser därigenom bemannings och konsultbehov över hela landet.

Inom PS Partner familjen finns också PS Recruitment för rekrytering av tjänstemän samt PS Management för rekrytering av ledare och nyckelpersoner.

Vi söker för kunds räkning en servicekoordinator till ett uppdrag med placering i Göteborg.

Publiceringsdatum
2020-02-19

Dina arbetsuppgifter
Som servicekoordinator på detta uppdrag kommer du arbeta i en bred roll med både ekonomi administrativa uppgifter så som konteringar, lagersaldon, förberedelser av fakturor etc. Du kommer även att arbeta i en koordinerande roll och vara i dialog med leverantörer, tekniker och sercviechefer.

Kvalifikationer
Du har eftergymnasial utbildning gärna inom ekonomi eller spedition och ett par års relevant erfarenhet. Du är noggrann och har förmågan att ha många bollar i luften. Samtidigt är du van vid att strukturera och planera ditt arbete på ett effektivt sätt samt är resultat- och lösningsorienterad. Som person är du ödmjuk, hjälpande och förstår vikten av en hög servicenivå.

Meriterande är erfarenhet av att arbeta i Visma annars har du erfarenhet av annat större affärssystem. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vi utgår från att du har goda kunskaper i Excel.

Tjänsten

Du blir anställd som konsult i PS Partners konsultbolag PS Interim. Anställningen är på heltid och med start i april.

Ansökan

För frågor, kontakta rekryteringskonsult Elin Mankert på +46 (0)723 200 761 alt. elin.mankert@pspartner.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ps Partner AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Ps Partner AB (org.nr 556816-1961)

Arbetsplats
PS Partner AB

Jobbnummer
5105933

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ps Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ps Partner AB: