Servicekoordinator till ledande bolag

Amga AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-08-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator till ledande bolag" (publicerad 2018-08-30) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Är du en driven "doer" med skinn på näsan?
Vill du ha en roll som innebär att vara spindeln i nätet i ett ledande företag i tillväxt?
Då är tjänsten som Servicekoordinator något för dig!

Publiceringsdatum
2018-08-20

Arbetsuppgifter
Som Servicekoordinator har du en central roll där du planerar och följer upp arbeten som skall utföras. Vidare har du ett resultatansvar samt att aktivt arbeta med att förbättra och utveckla rollen och området.

Du är närmsta kontaktperson till tekniker och kund vilket innebär att du är delaktig i hela flödet och återkopplar under fullföljandet av servicearbete. Du samarbetar tätt med serviceledaren som har det direkta personalansvaret över alla servicetekniker på fält.

Rollen innebär en aktiv medverkan till ett bra samt förtroendefullt samarbete med samtliga inom området.

Dina arbetsuppgifter
• Resultatansvar
• Planering och uppföljning
• Administration, orderhantering, fakturering
• Logistikärenden

Du kommer att fungera som en mellanhand mellan den operativa driften och administrationen.

Profil
Vi tror att du som söker tjänsten är en person med sinne för struktur och detaljer. Du trivs i en social roll där du får skapa goda relationer och ge hög service till dina kunder och kollegor.

Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter inkommande ärenden. Du är initiativtagande, har en positiv energi och ser möjligheter snarare än problem.

Vi tror att du gillar att arbeta med problemlösning och trivs i en koordinerande roll där du har många bollar i luften samtidigt.

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens samt arbetslivserfarenhet från en koordinerande/supporterande tjänst och/eller ett kundnära arbete
• Du talar och skriver obehindrat på svenska.
• Erfarenhet från IT/hemelektronik/teknik/telekom ses som starkt meriterande
• Du har god datorvana

Om kundföretaget

Kundföretaget är ledande i sin nisch inom området IT/hemelektronik/telekom. Huvudkontoret är beläget i Solna.

Konkurrenskraftig lön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds snarast.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2018-09-02, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Nordh på
076 394 22 04 alt. henrik.nordh@amga.se.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Adress
AMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4298245

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: