Servicekoordinator till internationellt företag!
Adecco Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Nacka
2016-04-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator till internationellt företag!" (publicerad 2016-05-04) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Gillar du att ge service och samtidigt arbeta administrativt? Då har vi på Adecco Office& HR ett uppdrag för dig med start omgående med goda möjligheter till anställning hos kund!
Hur ser din arbetsdag ut?
Dina främsta arbetsuppgifter är att koordinera och samordna serviceärenden i en internationell marin miljö. Det ingår även att kontrollera servicedata efter årliga besiktningar av våra system. Du har direktkontakt med kunder och är den som ser till att kunden förblir nöjd och får den service kunden behöver. Du som trivs med att arbeta administrativ kombinerat med kundkontakt kommer att trivas hos vår kund!
Vem trivs här?
Har du några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du komma in i dina arbetsuppgifter på kort tid. Vidare ser vi att du har god datorvana och lär dig nya datasystem lätt. Då kunden arbetar i Movex är det meriterande om du har erfarenhet av det. Är du duktig på att hålla många bollar i luften, arbetar snabbt och effektivt samt räds inte för att fråga om du inte förstår kommer du att passa hos vår kund. Då kunden arbetar mycket emot globala kunder ser vi att du som söker tjänsten har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Har du ett tekniskt intresse och marin erfarenhet är det meriterande för tjänsten. Är du dessutom nyfiken, glad och positiv har du alla förutsättningar för att lyckas i rollen!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och för rätt person kan det leda till anställning hos kund. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.se .
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Vid frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg tel: 08-598 981 96
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2016-04-14ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnelie Sandberg
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2783156
Observera att sista ansökningsdag har passerat.