Servicekoordinator till Electrolux

2Complete / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete i Stockholm, Solna, Danderyd, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Som Servicekoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att stötta Electrolux tekniker i deras dagliga arbete. Detta inkluderar allt från beställningar av reservdelar och servicebokning till fakturaärenden, order- och lagerhantering, likväl kommer du hantera företagskundärenden via telefon och mail samt materialplanera. Systemet du arbetar i får du lära dig på plats, vi ser därför att du är lättlärd och intresserad.

I denna roll sitter man främst på huvudkontoret i Stockholm tillsammans med de andra koordinatorerna i teamet. Någon gång i veckan krävs resor till Uppsala där man istället sitter på Electrolux station och arbetar. I Uppsala sitter man ganska ensam och arbetar under dagen vilket ställer krav på ansvarstagande och självständighet i arbetet.

Detta är inledningsvis en bemanningslösning men det kan finnas möjlighet att tas över av Electrolux om allt fungerar bra. Vid ett sådant övertagande skulle man även få ett personalansvar där man har ca 5-10 person i sitt team. Vid ett övertagande ser vi gärna att du som söker har erfarenhet av ett sådant ansvar eller att du tidigare haft någon typ av ledarroll.

Om företaget
Electrolux Home startade 1995, har cirka 50 butiker över hela Sverige samt e-handel. Electrolux Home är butikskedjan för hela köket och erbjuder kompletta köks- och förvaringsinredningar, vitvaror och ett brett sortiment av noggrant utvalda hushållsprodukter.

Din profil
Vem är du som vi söker?
• Erfarenhet - du har minst 2 års erfarenhet av arbete som koordinator.
• Ansvarstagande - du ser till att dina uppgifter blir utförda och klarar av att leda dig själv i ditt dagliga arbete.
• Kontaktsökande - du gillar att föra dialog samt skapa relationer med personerna du arbetar med.
• Proaktiv - du väntar inte på nästa uppgift utan tar tag i det du ser behöver göras och försöker hela tiden ligga steget före.
• Flexibel - du anpassar dig till situationen för att kunna möta förväntningar och ser hinder snarare som en utmaning än ett problem.
• Språk - du hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.

Intresserad? Skicka in din ansökan idag då denna tjänst ska tillsättas omgående.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-01-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-28
Ange följande referens när du ansöker: 1675
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Ryholt malin.ryholt@2complete.se 076 875 11 46

Företag
2Complete

Adress
2Complete
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
4569198

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete: