Servicekoordinator till Consilium Sal navigation!

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige

Har du erfarenhet från kundsupport/ service och skulle beskriva dig själv som lösningsorienterad? Stimuleras du av utmaningar och vill arbeta i en koordinerande roll? Då kan tjänsten som servicekoordinator hos vår kund Consilium Sal navigation vara för just dig! Tjänsten ska tillsättas omgående och är på heltid.

Publiceringsdatum
2018-09-11

Om tjänsten
Du kommer arbeta självständigt i rollen som servicekoordinator men du sitter tillsammans med trevliga kollegor från andra delar av företaget på Consiliums kontor beläget i Nacka. Consilium arbetar med att utveckla och marknadsföra produkter och system för säkerhet, miljö och navigation. Tjänsten som servicekoordinator är indelad i två huvudområden, service- och granatiärenden (via telefon och mejl) samt ATP (Annual Performance test). De uppgifter som berör ATP handlar främst om att hantera fordringar på service, APT-data och utfärda ATP-certifikat. Vidare innefattar tjänsten också arbetsuppgifter som berör fakturering, tekniskt stöd och administration. Arbetstiden är 8-17 måndag-fredag, det kan förekomma rese-, övertids- och anropsservice.

Om dig
Du som tidigare har arbetat inom kundsupport/ service har goda förutsättningar att lyckas i rollen. Har du erfarenhet av att lösa problem under högt tryck, har en god samarbetsförmåga samt känner dig trygg i att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift, så kommer du snabbt känna igen dig i rollen. Är du även orädd, proaktiv och har en god systemvana kommer du passa väl in på Consilium. Kunskaper i fler språk än svenska och engelska ses som meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som servicekoordinator är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har start omgående. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Linnéa Nyström via 08 - 100 500.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Servicekoordinator, service, koordinator, support, kundsupport, Adecco, Consilium

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-10
Ange följande referens när du ansöker: ref-27468
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linnéa Nyström

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4341128

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: