Servicekoordinator med teamledaransvar till Saps

Saps Service Management AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Saps Service Management AB i Göteborg, Mölndal, Borås, Uddevalla, Falkenberg eller i hela Sverige

Saps växer och söker dig som vill, vågar och tror på att du kan lyckas! Söker du ett privatägt företag med korta beslutsvägar, inkluderande ledarskap, tydliga mål och värderingar, samt ett prestigelöst förhållningssätt? Då kanske du är vår nya Servicekoordinator! Häng med på vår spännande och utmanande resa mot vårt mål att omsätta 1 miljard SEK och leverera Sveriges bästa service!

OM Saps

På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps finns över hela landet, från Trelleborg i söder till Luleå i norr, och erbjuder Sveriges bästa service inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Saps kultur präglas av oräddhet inför nya idéer, enkelhet i allt vi gör, flexibilitet i en föränderlig värld och ansvarsfullhet gentemot våra kunder, partners och inte minst varandra. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Vi ställer stora krav på engagemang, kompetens och initiativförmåga hos våra medarbetare. I gengäld kan vi erbjuda stort utrymme och stöd för egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder.

VI ERBJUDER DIG

En tjänst hos oss innebär en fantastik möjlighet att få vara del i ett entreprenöriellt bolag med stark konkurrenskraft på en enorm marknad, med möjlighet att påverka och vara med på en utmanande tillväxtresa med tuffa mål och visioner.

Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål:

Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus.

Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla - vi håller alltid vad vi lovar.

OM TJÄNSTEN

Den här tjänsten är för dig som brinner för koordinering och service och vill arbeta i en bred roll. Saps Servicecenter befinner sig i en ny fas och du kommer att aktivt arbeta med att skapa goda kundrelationer och stötta, samt följa upp Saps verksamhet.

I dagsläget kommer du att ha teamledaransvar för en Servicekoordinator. Ni båda rapporterar till CFO.

Initialt kommer tjänsten att innebära stort fokus på att implementera ett nytt verksamhetssystem, i vilket du kommer att ha en Superuser-roll.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Leda och fördela arbetet inom Servicecenters ansvarsområden
• Bevaka orderflöde och säkerställa att order mottages, fördelas, utförs och rapporteras av tekniker inom utsatt tid
• Superuser-roll i nytt verksamhetssystem och på sikt primär kontakt gentemot systemleverantör
• Sammanställning av dokumentation och fakturering
• Registervård och utbildning i verksamhetssystemet
• Kundsupport
• Stöd till driftsorganisationen i kundrelaterade frågor
• Kontorsadministrativa uppgifter

OM DIG - EGENSKAPER & ERFARENHETER

Vi söker dig som är engagerad, serviceinriktad och som alltid sätter kunden i fokus.

Du har ett stort systemintresse och stimuleras av att vara med i implementationsfasen av ett nytt system såväl som att arbeta med systemförvaltande uppgifter. Du tycker om att leda andra samtidigt som du själv arbetar operativt.

För rollen krävs att du har:

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Ledarerfarenhet
• God administrativ förmåga
• Ett par års erfarenhet från kundservicearbete
• Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt
• Gymnasial utbildning eller högre

För rollen krävs att du är:

• Kommunikativ, inspirerande och tydlig i ditt ledarskap
• Lyhörd för kundens behov och kan agera affärsmässigt utifrån dessa
• Ansvarsfull och stävar mot att uppnå överenskomna mål
• Bra på att identifiera problem, ta initiativ och prioritera

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

ÄR DU INTRESSERAD?

Urval sker löpande, varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 27 juni 2021.

För frågor om tjänsten, kontakta Josefine Väljemark på telefonnummer 070-3343703 alt. e-post josefine.valjemark@saps-group.com Varmt välkommen med din ansökan!

Kontakt från rekryterings-och bemanningsföretag undanbedes vänligen då vi sköter rekryteringen själva i enlighet med för denna rekrytering beslutad process.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-06-15

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
SAPS Service Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Saps Service Management AB (org.nr 556701-7115), https://saps.se

Arbetsplats
Saps Service Management AB

Jobbnummer
5812269

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Saps Service Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Saps Service Management AB: