Servicekoordinator med ekonomirelaterade arbetsuppgifter

SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
2018-11-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator med ekonomirelaterade arbetsuppgifter" (publicerad 2018-12-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Brinner du för kundrelationer och har administrativt intresse? Är du en prestigelös och utåtriktad person som är serviceorienterad och dessutom vill arbeta med ekonomirelaterade arbetsuppgifter? Om detta låter som du tar vi gärna emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2018-11-02

Beskrivning
SJR söker nu för kunds räkning en servicekoordinator som kommer att administrera och koordinera serviceärenden samt ha daglig kontakt med kunder och tekniker. Dessutom kommer du att vara delaktig i löpande ekonomirelaterat arbete. Du kommer att ingå i ett arbetsteam om fyra personer som präglas av gemenskap och samarbete. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att innefatta;

• Löpande kontakt med kunder och tekniker över telefon och mejl

• Orderhandläggning och servicefakturering

• Diverse löpande administration

Kvalifikationer
För att passa i denna roll ser vi att du är prestigelös, ansvarstagande och en utåtriktad person. Du har ett serviceintresse och är en god lagspelare. Vidare är det viktigt att du är noggrann och har förmåga att arbeta självständigt i grupp samt att du värderar samarbete högt.

Du som söker har erfarenhet av kundrelationer och trivs i en roll med många kontaktytor. Därtill har du en grundläggande förståelse för faktureringsarbete och ekonomi. Du känner dig trygg i att arbeta med inkommande samtal både internt och externt och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du är en van användare av Officepaketet.

I den här rollen krävs det att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska.

Vi ser fram emot din ansökan!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag via SJR med start omgående och sex månader framåt. För rätt person finns god chans till förlängning eller överrekrytering till kunden. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gustav Kendel.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel gustav.kendel@sjr.se +46 76-647 16 45

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
4438154

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: