Servicekoordinator logistik, Nya Karolinska Solna

Coor Service Management / Organisationsutvecklarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coor Service Management i Solna, Stockholm, Lidingö, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Coor Service Management letar efter en Servicekoordinator logistik, Nya Karolinska Solna.

Vill du vara med och leverera meningsfull service?

TITTA HIT!
OM UPPDRAGET
Nya Karolinska Solna blir ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Huvuddelarna av sjukhuset kommer att driftsättas under 2016-2018.

Coor Service Management ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på det nybyggda universitetssjukhuset. Detta innebär exempelvis receptions- och konferensservice, post- och godshantering, teknisk fastighetsförvaltning, hantering av avfall och lokalvård. Det är en omfattande serviceleverans som innefattar en mängd stödfunktioner för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag.

Ett av tjänsteområdena i uppdraget är logistik. Effektiva flöden är en förutsättning för att vårdverksamheten ska fungera på ett optimalt sätt. Sjukhuset är byggt utifrån ett långsiktigt perspektiv där utvecklingen av en produktiv och hållbar logistik fanns med redan vid projektering.

För att säkerställa uppdraget kommer vi att anställa två Servicekoordinatorer med anställningsstart under april 2016.

OM ROLLEN
Din anställning som Servicekoordinator påbörjas med att du lär dig avtalet och verksamhetens struktur och flöden, i syfte att kunna leverera service som överträffar förväntningar. Du genomgår utbildningar och medverkar vid framtagandet av rutiner och arbetssätt som stödjer en god och säker drift.

Inför övertagandet av första sjukhusdelen våren 2016 övergår rollen till en operativ funktion där du arbetar med det dagliga logistikflödet inom ditt arbetsområde på sjukhuset.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Agera stöd gentemot servicevärdarna
• Utifrån instruktioner utföra:Beställningar
• Ta emot varor och gods samt fylla på JIT-förråd (Just-In-Time förråd)
• Hantera kemiskt avfall
• Hantera avvikelser

• Uppdatera logistiksystemet
• Utföra administrativa arbetsuppgifter kopplat till driftansvaret och avtalet
• Identifiera och säkerställa samverkan mellan tjänster och medarbetare
• Samverka samt upprätthålla en god och affärsmässig kommunikation med samtliga parter
• Proaktivt förbättringsarbete tillsammans med vården
• Tillsammans med kollegor säkerställa sjukhusets framtida drift och utveckling

Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.

VÅR KANDIDAT
Detta är en spännande roll för dig som har gedigen erfarenhet från serviceyrket och/eller vårdmiljö. Du har minst 5 års arbetslivserfarenhet och har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du har god datorvana och grundläggande kunskaper i Office-paketet.

Gymnasieutbildning eller motsvarande, erfarenhet av arbete inom logistik och ytterligare språk ser vi som meriterande.

PERSONLIGA EGENSKAPER
Som Servicekoordinator har du förmåga att visa följsamhet, intresse och förståelse för den verksamhet du arbetar i. Du tar ägandeskap för serviceleveransen, säkerställandet av dess kvalitet och vill bidra till ständiga förbättringar.

Under dina arbetsdagar har du kontakt med såväl vård...

Läs mer på http://hpr.to/j1982

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Publiceringsdatum
2016-01-11

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Coor Service Management

Företag
Coor Service Management

Adress
Coor Service Management
Gävlegatan 63
17164 Solna

Kontorsadress
Gävlegatan 63, Solna

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2608071

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coor Service Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coor Service Management: