Servicekoordinator inom kundtjänst

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Vi söker för långt uppdrag till kund en driven servicekoordinator inom kundtjänst! Är du sugen på en varierande och rolig roll kan detta vara rätt uppdrag för dig! 

Tjänsten
I den här tjänsten hanterar du felanmälan och har kundkontakter dagligen. Du planerar också utförande av serviceuppdrag och jobbar aktivt med att ge kunderna mervärde genom att erbjuda tjänster som telefonsupport och merförsäljning. Du blir anställd av Placera Personal och jobbar ute hos vår kund som sitter i fina lokaler i Sollentuna. Uppdraget är ett föräldravikariat som sträcker sig 1 år.
Vår kund kommer att ge dig utbildning i systemstöd och produktportfölj av maskiner och hur man avhjälper dom enklaste felen så en del av arbetet är teknikrelaterat.

Publiceringsdatum
2015-02-02

Dina arbetsuppgifter
• Registrera och ta emot kundsamtal samt hantera fel 
• Planera installation/demontering/flytt av samtliga förekommande produkter
• Operativt ansvar för planering av det dagliga arbetet på eget distrikt
• Optimera balansen av egna tekniker och nyttjandet av 3:e part på mest kostnadseffektivt sätt
• Ansvara för kontroll av samtliga fakturor, tidrapporter och löneattest på respektive distrikt
• Hantera växelfunktionen inom företaget
• Ansvara för kontroll och redovisning av företagets frånvaro
• Aktivt bidra till merförsäljning

Kvalifikationer '
För att passa i rollen som servicekoordinator ser vi följande bakgrund som lämplig:

• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet inom service
• Goda kunskaper i Office paketet
• God datorvana
• Kunskaper i IFS är meriterande

För att passa till tjänsten som servicekoordinato är det viktigt att du är kommunikativ i tal och skrift och att du är riktigt serviceinriktad. Du är strukturerad och trivs med att ha många bollar i luften. Du uppskattar att jobba i team, är tekniskt lagd och trivs med att dagligen hantera kundkontakt.

Passar beskrivningen in på dig? Sök redan idag, startdatum är så snart som möjligt!

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid - 37,5 tim/vecka / Omgående - 1 år

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-04
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2150895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: