Servicekoordinator

PSPartner / Butikssäljarjobb / Göteborg
2017-11-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator" (publicerad 2017-12-22) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

PS Partner grundades 2010 och vårt kontor är beläget på Första Långgatan 18 i centrala Göteborg. Vårt jobb är att hitta rätt person, i rätt tid - till rätt organisation. Mer precist arbetar vi med rekrytering, search, bemanning och personalfrågor. Tillsammans har vi närmare 70 års erfarenhet och har sett många olika människor, positioner och organisationer. Läs gärna mer på www.pspartner.se

Har du ett brinnande intresse för service och koordinering? Anser att problem är till för att lösas och har intresse för teknik och den grafiska branschen? Vi söker dig med stor servicekänsla och skinn på näsan som önskar ett tempofylld vardag med mycket kundkontakt.

Publiceringsdatum
2017-11-15

Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en servicekoordinator som har en vårdande roll mot både tekniker och kund. Här har du både en serviceinriktad och administrativ roll, där telefonen och datorn är dina främsta arbetsverktyg.

Du ansvarar för att delegera och koordinera företagets teknikers dagliga arbete utefter kundernas behov. Detta innebär att du i din kontakt med kunden bokar ut tekniker för produktreperation, koordinerar och följer upp. Du ansvarar även för administrationen kring serviceinformation, avtal och priser som du uppdaterar och underhåller i systemet. Liksom uppdaterar Excellistor, hanterar ordermottagning och beställningar av reservdelar.

Viktigt i rollen är att bevara och bygga etablerade personliga kontakter och relationer till kunderna. Samtidigt arbetar du till viss del förebyggande med kvalitetsförbättringar, marknadsaktiviteter och merförsäljning.

Profil
• Har en administrativ utbildning eller annan relevant utbildning/erfarenhet
• Har minst 1 års erfarenhet av service/administration och koordinering
• Flytande språkkunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du behärskar ytterligare nordiskt språk i tal och skrift.
• Har god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för den här tjänsten. För att trivas i rollen är du en person som vänder problem till tillgång och har förmåga att bemöta kund på ett bra och professionellt sätt. Tjänsten passar dig som har pondus, är positiv och strukturerad. Du har förmåga att koordinera och arbeta proaktivt. Du kan prioritera rätt och har lätt för att hantera samt förstå olika personer och brinner för att ge det lilla extra i din service.

Övrig information
Du anställs som konsult hos PS Partner och blir uthyrd till vår kund. Uppdraget är på heltid med start omgående, placering i Mölndal. Uppdraget är långsiktigt och för rätt person finns det även möjligheter för fortsatt anställning.

Så ansöker du
För att söka tjänsten, registrera din CV tillsammans med ett personligt brev på www.pspartner.se. För frågor, kontakta rekryteringskonsult Sara Pettersson på +46 723 14 24 74/sara.pettersson@pspartner.se

Vi arbetar med ett löpande urval så vänligen skicka in din ansökan snarast möjligt.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
3805021

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: