Serviceinriktade receptionister till Adecco Outsourcing
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du i början av din karriär? Söker du ett serviceinriktat arbete där du får bidra med din härliga personlighet samtidigt som du får arbetslivserfarenheter att bygga ditt cv med? Då är det dig vi söker som Ambulerande Receptionist till vår uthyrningsverksamhet på Adecco Outsourcing.
Om uppdraget
Du kommer att arbeta som ambulerande receptionist och växeltelefonist vilket innebär att du kommer att bli upplärd hos flera av våra kundföretag för att sedan täcka upp vid sjukdom och arbetstoppar eller andra behov. Hur din arbetsdag ser ut beror på hos vilken kund du befinner dig. Under en vecka kan du arbeta hos fem olika kunder för att sedan vara hos en och samma kund flera veckor i sträck.
Dina främsta arbetsuppgifter som receptionist är att vara företagets ansikte utåt och visa besökare till rätta samt svara på frågor om företaget. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter är posthantering, kontorsadministration, underhåll av köket och allmänna utrymmen. De dagar du arbetar som växeltelefonist kommer du att svara på inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person på företaget. Uppdraget är på heltid och du kommer att arbeta kontorstid.
Om dig
För att trivas i rollen har du rätt inställning och vilja; ett genuint intresse för service, trivs med att befinna dig i nya miljöer och tycker om att ha en varierad arbetsvecka där den ena dagen inte är den andra lik. Detta är arbetet för dig som vill ha en framträdande roll där mångas ögon riktas mot dig, där din sociala kompetens och positiva inställning kommer att komma väl till pass! Ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång! Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Du som har erfarenhet av service har det som krävs för att snabbt komma in i din nya roll samtidigt som du kommer att utmanas och får ta nya kliv. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal så väl som skrift är ett krav, likaså vana av Officepaketet. Vi ser gärna du bor centralt i Stockholm så du lätt att ta dig till de olika uppdragen. Vi värnar om en långsiktig relation och ser därför att du gärna stannar hos oss minst 1år.
Om anställningen
Uppdraget som ambulerande receptionist är på heltid måndag-fredag.Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person finns det goda möjligheter till en utvecklande och utmanande framtid både hos Adecco och hos våra kunder.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas efter sommaren med start augusti/september.
Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att få inbjudan till videointervju som du ombeds genomföra så snart som möjligt. De som går vidare efter videointervjun får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Caroline Gimmerborn
caroline.gimmerborn@adecco.se Vid frågor om registreringen, vänligen kontakta kandidatsupporten:
kandidatsupport@adecco.se , 08-598 980 10
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-08-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-31
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Gimmerborn
Caroline.Gimmerborn@adecco.sePeder
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2981137
Observera att sista ansökningsdag har passerat.