Serviceinriktad vikarie sökes till uppdrag som receptionist
Bemannia Kontor AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av att arbetat som receptionist ? Är du serviceinriktad och har en god telefonvana? Har du möjlighet att arbeta vid behov? Sök redan idag!
Om uppdraget
För vår kunds räkning söker vi en vikarie som kan arbeta vid behov som receptionist och växeltelefonist för ett uppdrag som ska starta så snart som möjligt dock senast den 25 maj 2020 och pågå fram till 2020-12-31, med möjlighet till förlängning. Kunden är en statlig förvaltningsmyndighet inom miljöområdet och arbetar med frågor kring hav och vatten. Uppdraget har placering i Göteborg och du ska kunna arbeta ca 1-2 dagar i veckan vid behov, kan även bli mer eller mindre. Vi ser gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning.
Publiceringsdatum2020-05-06ArbetsuppgifterArbetsuppgifterna för denna tjänst kommer bland annat att vara att ta emot och hänvisa besökare samt svara och hänvisa telefonsamtal via myndighetens växel. Vidare kommer du att ta emot och hantera post samt lämna post. Du kommer även göra en första sorteringen av posten i respektive enhets/medarbetares postfack. Utöver detta kommer du arbeta med administrativa uppgifter som kan förekomma till exempel hantera och kvittera ut passerkort till medarbetare samt hantera förlorat gods. För att trivas i denna roll har du en hög servicenivå, du har en god telefonvana och är van att arbeta med flera uppgifter parallellt. Du behöver har tidigare erfarenhet inom receptionsarbete samt ha tidigare arbetet inom myndighet.
Kvalifikationer• gymnasium eller likvärdig utbildning
• minst ett års erfarenhet av arbetet i reception och telefonväxel
• minst 3 månaders erfarenhet av att arbeta i reception för en myndighet
• goda kunskaper i engelska avseende tal och skrift
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
• har möjlighet att arbeta ca 1-2 dagar i veckan, mer eller mindre
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-05-29.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Jobbnummer 5215409
Observera att sista ansökningsdag har passerat.