Serviceinriktad supporttekniker till tekniknära företag!

TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2014-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad supporttekniker till tekniknära företag!" (publicerad 2014-12-11) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du bli en del av en servicedesk där du blir en viktig spelare för att skapa ett härligt team, nöjda kunder och effektiva arbetsprocesser? Då söker vi dig till vår kunds spännande servicedesk!

Beskrivning av tjänsten

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att ge teknisk support över telefon och mail åt företagets kunder. Du kommer att ge support inom framförallt kassasystem men det kan även röra sig om användarsupport internt. Dina konkreta arbetsuppgifter innebär:

• Felsökning av tekniska problem
• Incidenthantering
• Återkoppling till kunderna

Servicedesken arbetar enligt ITIL. Här blir du en del av ett prestigelöst, tekniknära och framgångsrikt företag där du på sikt kan utvecklas vidare.

Du kommer att arbeta heltid och vara placerad i Bromma med goda kommunikationer såväl med buss som tåg.

Denna tjänst ingår i TNG ITs konsultverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av oss och arbetar på uppdrag hos vår kund. Du som söker ett IT-jobb hos oss kan vara säker på att våra rekryterare förstår din kompetens och kan främja ditt nästa steg i karriären. Som anställd hos TNG IT har du alltid en dedikerad konsultchef som har personlig kontakt med dig kring anställningsvillkor, trivsel och yrkesmässig utveckling.

Vem är du?

Vi söker dig som i första hand har ett:

• Tekniskt intresse och generellt god förståelse för IT
• Erfarenhet av service, gärna över telefon men ej ett krav

Det är meriterande om du har erfarenhet av detaljhandeln. Vidare är det ett plus om du har studerat IT på gymnasiet. Du har rätt inställning och en genuin vilja att inte bara lösa tekniska problem utan även att, på ett pedagogiskt sätt, återkoppla till företagets kunder.

Din roll blir oerhört viktig eftersom du är företagets ansikte mot kunderna. Med ett lösningsorienterat och serviceinriktat sätt kommer du direkt att påverka kundernas upplevelse.

Intresserad?

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Sandra Peiper på telefon 070-9563946, vänligen uppge uppdragsnummer 7658. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.

Om TNG IT

Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö , Linköping och Örebro.

Publiceringsdatum
2014-10-02

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 8473
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Peiper

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
10132 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2017948

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: