Serviceinriktad supportmedarbetare sökes för kunds räkning!

Hgrec AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-08-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad supportmedarbetare sökes för kunds räkning!" (publicerad 2020-01-07) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hgrec AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Huddinge, Sollentuna eller i hela Sverige

Vår kund söker nu ytterligare en supportmedarbetare till deras journalsupport. Är du en målmedveten teamplayer som brinner för att leverera den bästa servicen? Då kan du vara helt rätt person för vår kund!Om vår kundVår kund grundades år 2013 och är ett av flera dotterbolag till den ledande koncernen på den svenska marknaden inom privat tandvård och hälso- och sjukvård. På deras moderna och fräscha kontor centralt i City är dom cirka 35 medarbetare med kompetenser inom Support, IT och tandvård. De har idag över 2000 aktiva användare av sitt journalsystem och deras mission är att förenkla vardagen för alla som arbetar inom tandvården med verktyg som gör att de kan fokusera på det som i slutändan är viktigast, patienten!Beskrivning av tjänstenJournalsupport är ett av vår kunds verksamhetsområden och i din roll som 1-line support kommer du att stötta deras tandläkarmottagningar i den dagliga verksamheten. Teamet på journalsupporten består av 15 mycket kompetenta medarbetare där teamwork är nyckeln till framgång. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina 2-line och 3-line kollegor, men också överskridande med utvecklar och sälj/start-up kollegorna. Utöver din roll i supporten så kommer du även ges ett stort utrymme för att arbeta med förbättringar och utveckling av verksamheten.Du kommer att ges en gedigen introduktion av vår kund och kombinerat med din entusiasm och vilja att lära dig så kommer du bli en viktig del av teamet. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du vill ta för dig. Vår kund poängterar att alla lär sig bäst på olika sätt och därför kommer de tillgodose dig med det bästa sättet just lämpat för dig, men du kommer behöva " kavla upp armarna" och verkligen sätta dig in i det.Dina arbetsuppgifterGenom fjärrstyrning mail och telefonkontakt kommer du ge proffsig support till mottagningarna runt om i SverigeLösa problem tillsammans med kundernaHantera och logga felanmälningarKoppla vidare kunder med djupare tekniska problem till 2-lineJobba tätt med utvecklingsteamet och produktteamet för ständiga förbättringar av supportenVi tror att duTidigare har erfarenhet från telefon och mailsupport och/ eller erfarenhet av tandvårdÄr prestigelösBrinner för att ge bästa tänkbara serviceÄr relationsskapandeÄr en teamplayerÄr utåtriktad och positivVår kund erbjuderStora utvecklingsmöjligheter och möjlighet att påverka företagets olika processer och utveckling. Du kommer erbjudas en konkurrenskraftig lön och en hög friskvårdsersättning.Din ansökanSkicka din ansökan till joakim.cassepierre@happygroup.se redan idag då vi intervjuar löpande för tjänsten. Vi kontaktar endast de som kallas till intervju.

Publiceringsdatum
2019-08-05

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-09-04
Ange följande referens när du ansöker: Supportmedarbetare

Företag
Hgrec AB

Jobbnummer
4849680

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hgrec AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hgrec AB: