Serviceinriktad supportare med IT-intresse

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Haparanda eller i hela Sverige

Serviceinriktad supportare med IT-intresse
Brinner du för det senaste inom IT och telekom? Vill du arbeta med marknadsledande produkter, kundservice i världsklass och samtidigt i ett taggat team? Då har vi ett uppdrag för dig. Proffice söker nu, för omgående start, ytterligare supportmedarbetare till en av våra kunder i absolut framkant.

I tjänsten kommer du (via telefon och webb) ge support, kom-igång-hjälp och ta emot felanmälningar på mobila produkter - så som mobiltelefoner, routers och mobila bredband - för vår uppdragsgivares privat- och företagskunder. I tjänsten ligger stort fokus på att lyssna av kund, guida rätt och föreslå lösningar eller förbättringar. Arbetet sker såväl i team som självständigt där du kan räkna med stöd och coachning från både kollegor och din teamledare.

För att lyckas i rollen tror vi att du har intresse av mobila IT-produkter så som mobiltelefoner, mobilt Internet och routrar. Du har gymnasieexamen, lätt för att ge service över telefon och intresse för kunder. Självklart rör du dig hemtamt i datormiljöer och sätter dig smidigt in i nya program liksom du har förmåga att arbeta under, stundtals, högt tempo. Vi tror också att du har utmärkt svenska i tal och skrift liksom att du klara att ta dig fram på engelska.

Här har du möjlighet att utvecklas tillsammans med drivna kollegor och skapa starka meriter för framtiden. Låter det som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post men gärna frågor.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Luleå

Omfattning: Heltid - varierad arbetstid.

Sista dag att ansöka är 2015-04-17

För information: Kontakta: Johan Zanders | johan.zanders@proffice.se [ mailto: johan.zanders@proffice.se ] |

Publiceringsdatum
2015-04-14

Kvalifikationer
Gymnasieexamen, utmärkt svenska i tal och skrift liksom god engelska och IT-intresse är ett krav. Meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice och då gärna i supportande roll.

Som person trivs du i att arbeta i ett högt tempo mot uppsatta mål. Du är en god lyssnare, har en bra förmåga att informera, ge råd och lösa problem. Du triggas av att jobba mot uppsatta mål och gillar utmaningar.

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-18
Ange följande referens när du ansöker: 200739541
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Johan Zanders johan.zanders@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Stationsgatan 36
97232 LULEÅ

Kontorsadress
Stationsgatan 36, 97232 LULEÅ

Jobbnummer
2247915

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: