Serviceinriktad säljkoordinator till Heycom
Performiq AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Företagspresentation
Heycom hjälper till att utveckla affärsverksamheter inom kommunikation och arbetar idag med några av Sveriges största företag och organisationer. Med våra effektiva tjänster och rådgivning får våra uppdragsgivare en kommunikationslösning som deras verksamhet, medarbetare och kunder mår bra av.
Tjänstebeskrivning
Som säljkoordinator på Heycom kommer du att arbeta i ett team tillsammans med en av våra seniora medarbetare. Huvudsakligen kommer dina arbetsuppgifter bestå av att boka kundbesök samt arbeta med företagets befintliga kunder. Vidare kommer du även ansvara för följande arbetsuppgifter:
• Utforma offert/utbildning/projekt-presentationer inför kundmöten
• ta fram rapporter inom besparing och investeringar
• koordinera projekt och utbildningar för nya kunder
• administrativa uppgifter såsom beställning, fakturering och underhåll
• daglig hantering av kunder och kundserviceärenden.
Krav på person
Vi tror att du som söker har arbetat med sälj i någon form tidigare troligtvis inom telemarketing eller liknande. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet, meriterande om du kommer från telekombranschen. Det kan även vara intressant med erfarenhet inom andra servicetjänster eller kundservice, vi lägger stor vikt vid din personlighet i denna rekrytering. Vi tror att du minst innehar en gymnasieutbildning, önskvärt inom service, ekonomi eller teknik.
Som person är du nyfiken att lära dig samt har hög aktivitet i att boka möten. Vidare har du god kommunikativ förmåga och en hög känsla för att ge bästa möjliga service i alla lägen. Vi tror att du är prestigelös och inte räds för olika typer av utmaningar som du ställs inför.
Vi erbjuder: En tjänst i ett spännande företag, som växer och där du får vara med och påverka din jobbsituation på ett aktivt sätt. Du får ta stort ansvar för processerna och får möjlighet att växa med företaget och anta andra utmaningar om du gör bra ifrån dig.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Ange gärna vilken idrott du har utövat.
Start: Efter överenskommelse
Arbetstid: Kontorstid, vid behov övertid
Plats: Stockholm, Östermalmsgatan 87 B
I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Carl Henrik Monsén Rekryteringskonsult, på 08-410 575 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Sökord: "sales support", säljstöd, mötesbokare, säljassistent
Publiceringsdatum2014-10-14Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1091
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarl Henrik Monsén
FöretagPerformIQ AB
AdressPerformIQ AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 159 , Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2031224
Observera att sista ansökningsdag har passerat.