Serviceinriktad säljadministratör sökes

Office Management Sharp Center AB / Administratörsjobb / Stockholm
2014-08-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad säljadministratör sökes" (publicerad 2015-03-24) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

OFFICE Management är en heltäckande leverantör inom dokumenthantering, telefoni, visuell kommunikation, IT, konferensrumsutrustning, diktering, dryckesmaskiner, kontorsservice och förbrukningsmaterial. Vi erbjuder våra kunder kompletta helhetslösningar och samarbetar med marknadens bästa leverantörer.

Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala och Oslo med ca 300 anställda. Med en omsättning 2013 på närmare 800 miljoner är vi en organisation som kännetecknas av engagemang, kvalitet och affärsfokus. Mer information finner du på www.officemanagement.se

Vi fortsätter att växa  och behöver förstärka vårt affärsområde Multicom, därför söker vi nu två drivna och serviceinriktade säljadministratörer.

Publiceringsdatum
2014-08-18

Dina arbetsuppgifter
Vårt affärsområde Multicom förser idag våra kunder med telefonirelaterade tjänster och tillbehör såsom t.ex. operatörsavtal, Ipads, mobiltelefoner, Iphones och headsets. I din roll som säljadministratör kommer du att arbeta med att lösa operatörsavtal för våra mindre kunder som har köpt växellösningar hos oss. Du beställer abonnemang, hjälper till med att göra kalkyler och analyser för att hitta den optimala lösningen för kunden. Du ansvarar för att stämma av avtal och att samtliga i affärsprocessen har aktuell information.

Din tjänst består till största del av administration men också till stor del av kund- och leverantörskontakt.

Du ingår i ett sammansvetsat ungt men erfaret team, där vi har högt till tak, skrattar ofta, föredrar rak kommunikation och där högt tempo och krav på hög leveranssäkerhet och servicenivå är vår vardag.

Profil
Vi söker dig som brinner för kundservice, försäljning och administration. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservicerelaterade och administrativa tjänster.

Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och förstår vikten av att vara våra leverantörers och Office Managements ansikte utåt. Du trivs i en arbetsmiljö som präglas av många sociala kontakter med såväl kunder som leverantörer. Noggrannhet och initiativtagande är viktiga egenskaper precis som viljan och förmågan att snabbt lära sig nya saker. Du har ordning och reda och förmåga att självständigt strukturera upp ditt arbete. Goda kunskaper i Excel är ett krav.

För denna rekrytering så lägger vi ett stort fokus på dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som säljadministratör är det viktigt att du är både hjälpsam och prestigelös. Du måste ha lätt för att samarbeta och ha god kommunikationsförmåga med samtliga delar av organisationen. Som person är du kvalitetsmedveten, ansvarsfull, strukturerad och självständig.

För en jämnare könsfördelning välkomnar vi särskilt kvinnliga sökande i denna rekryteringsprocess.

Omfattning: 100 % må-fr 08:00-17:00

Individuell lönesättning tillämpas. Fast månadslön.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig en fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Du blir en del av ett kompetent, trevligt och engagerat gäng på ett företag där vi alltid har nära till skratt och sätter våra kunder och leverantörer i fokus.

Vi erbjuder vår personal alltifrån Rikslunchkort, fredagsfrukost, kick-offer, fester, friskvårdsbidrag och framförallt Sveriges härligaste kollegor!

Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.

Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.

Är det dig vi söker? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Urval kommer att ske löpande. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att höra av dig till Andrea Brönnegård, HR Business Partner, på telefon 08-734 30 00.

Välkommen till vår framtid!

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Jobbnummer
1966499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: