Serviceinriktad receptionist sökes!

Magna AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Magna AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Lidingö, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-03-10

Dina arbetsuppgifter
I din roll som receptionist är du företagets ansikte utåt, vilket ställer höga krav på ett stort servicetänk och din förmåga att få besökare att känna sig välkomna till företaget. I dina uppgifter ingår främst att ta emot besökare, besvara och vidarekoppla telefonsamtal och mejl samt ta emot leveranser. Även andra administrativa uppgifter i samband med telefonsamtal och besökare ingår i tjänsten.

Kundföretaget

Företaget är en ledande aktör i Norden som sedan 1981 erbjuder finansiella och administrativa tjänster inom finansiering, reskontrahantering och inkasso. De har verksamhet i tio europeiska länder och samarbetspartners över hela världen. Företaget är ett auktoriserat kreditmarknadsbolag.

Nu söker vi en serviceinriktad receptionist till vår kunds kontor i Solna.

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från att ha arbetat i reception och med telefonen som ditt främsta verktyg. Det är viktigt att du känner dig trygg med att ha telefoenn som arbetsredskap då tjänsten innebär mycket telefonkontakt. Det är meriterande om du har arbetat i Vision tidigare.

Som person är du utåtriktad och positiv. Du har ett professionellt förhållningssätt och drivs av att skapa hög kundnöjdhet. Du har ett stort intresse för service, människor och administration.

Start: Omgående, senast under vecka 13

Omfattning: Uppdraget sträcker sig till en början över 3 månader, med god chans till förlängning över sommaren

Intresserad? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos MAGNA men arbeta ute hos kund. Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef Frida Bergman, frida.bergman@magna.se (Obs ansökan tas inte emot via mejl).

Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6671
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Frida Bergman 0727346698 frida.bergman@magna.se

Företag
MAGNA AB

Adress
MAGNA AB
Kronhusgatan 11
41105 Göteborg

Kontorsadress
Kronhusgatan 11, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2717975

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Magna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Magna AB: