Serviceinriktad receptionist sökes!
Magna AB / Receptionistjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Lidingö,
Järfälla eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-03-10Dina arbetsuppgifterI din roll som receptionist är du företagets ansikte utåt, vilket ställer höga krav på ett stort servicetänk och din förmåga att få besökare att känna sig välkomna till företaget. I dina uppgifter ingår främst att ta emot besökare, besvara och vidarekoppla telefonsamtal och mejl samt ta emot leveranser. Även andra administrativa uppgifter i samband med telefonsamtal och besökare ingår i tjänsten.
Kundföretaget
Företaget är en ledande aktör i Norden som sedan 1981 erbjuder finansiella och administrativa tjänster inom finansiering, reskontrahantering och inkasso. De har verksamhet i tio europeiska länder och samarbetspartners över hela världen. Företaget är ett auktoriserat kreditmarknadsbolag.
Nu söker vi en serviceinriktad receptionist till vår kunds kontor i Solna.
ProfilVi söker dig som har tidigare erfarenhet från att ha arbetat i reception och med telefonen som ditt främsta verktyg. Det är viktigt att du känner dig trygg med att ha telefoenn som arbetsredskap då tjänsten innebär mycket telefonkontakt. Det är meriterande om du har arbetat i Vision tidigare.
Som person är du utåtriktad och positiv. Du har ett professionellt förhållningssätt och drivs av att skapa hög kundnöjdhet. Du har ett stort intresse för service, människor och administration.
Start: Omgående, senast under vecka 13
Omfattning: Uppdraget sträcker sig till en början över 3 månader, med god chans till förlängning över sommaren
Intresserad? Skicka in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Tjänsten är ett uthyrningsuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos MAGNA men arbeta ute hos kund. Vid frågor kontakta ansvarig konsultchef Frida Bergman,
frida.bergman@magna.se (Obs ansökan tas inte emot via mejl).
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-10
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6671
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFrida Bergman 0727346698
frida.bergman@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Kronhusgatan 11
41105 Göteborg
KontorsadressKronhusgatan 11, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2717975
Observera att sista ansökningsdag har passerat.