Serviceinriktad projektkoordinator med ekonomikunskaper

Prime / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Prime i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker för kunds räkning en erfaren administratör som har goda erfarenheter av ekonomiadministration till en större konferensanläggning i Uppsala.
Uppdraget är på heltid med start omgående och pågå minst 6 månader med goda chanser till förlängning. Arbetet kan vara förlagt över veckans alla dagar och innefattar även arbete kvällstid.

Publiceringsdatum
2014-08-21

Dina arbetsuppgifter
Som projektkoordinatior ska du tillsammans med projektledarna planera, genomföra och följa upp kongress-, konferens-, och evenemangsprojekt.
Arbetet är mycket varierande och du kommer att jobba med flera projekt parallellt.
Du ansvarar för deltagaradministrationen i ett webbaserat system. Du ska sammanställa bokningar och beställningar till leverantörer och förebereder konferensmaterial.
Under konferenser och evenemang arbetar du med att ge service till deltagare och medverkande.

Du är projektkoordinatorn som har det administrativa ansvaret och det är av största vikt att du har intresse för företaget siffror och du administrerar allt löpande kring ekonomi.
Vidare sammanställer du rapporter och deltar i utveckling av företaget tillsammans med övriga medarbetare.

Vem är du?

Du är en noggrann administratör med stark servicekänsla. Du ska ha några års erfarenhet av arbete kring större konferenser/evenemang.
Du ska kunna tala svenska och engelska flytande. Andra språk är meriterande.
Du ska ha arbetat med löpande ekonomiadministration och budgetarbete.
Du ska kunna hantera Officepaketet obehindrat och ha erfarenhet av att arbetat i något webbaserat registreringssystem.

Vi ser gärna att du har en högskoleutbildning inom konferens/turism/besöksnäringen.

Som person är du handlingskraftig och du arbetar effektivt och målmedvetet. Du har en genuin känsla för service och kundrelationer. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och med många olika arbetsuppgifter under en och samma dag.

För frågor kring tjänsten kontakta Jenny Bohm på Prime Professional, 08-470 70 76 eller jenny.bohm@prime.se .

Vi ser fram mot din ansökan

Företagsbeskrivning

Prime Professional är ett framgångsrikt bemannings-och rekryteringsföretag som förmedlar arbetstillfällen inom Ekonomi, HR/Lön, Administration och Reception i hela Sverige.
Att arbeta som konsult hos oss innebär att du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Att bli rekryterad innebär att du blir direktanställd hos något av våra kundföretag och får möjligheten att utvecklas inom just ditt område. Prime Professional är ett auktoriserat bemannings-och rekryteringsföretag som erbjuder delaktighet, trivsel, gemenskap med aktiviteter och stärkande konsultträffar. Vi arbetar nära våra konsulter och ger kontinuerlig handledning och uppföljning.
Är du en engagerad och driven person?
Besök gärna vår hemsida www.primeprofessional.se

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-20
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1208
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jenny Bohm 0730-22 25 06 jenny.bohm@prime.se

Företag
Prime

Adress
Prime
Box 10119
12128 Stockholm

Kontorsadress
Box 10119, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1971550

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Prime

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Prime: