Serviceinriktad projektassistent till centralt beläget företag
Bravura / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-05-11FöretagetFöretaget hjälper sina kunder att effektivisera processer från order till betalning, med hjälp av olika e-tjänster. De har en egenutvecklad produkt och riktar sig till alla typer av företag. Denna tjänst är placerad på huvudkontoret i centrala Göteborg, där det arbetar cirka 80 personer. Här kommer du att få vara en del av ett härligt gäng där man har roligt tillsammans på arbetet. Företaget befinner sig i en expansiv fas och de söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt!
I rollen som projektassistent tillhör du ett serviceteam med ledning av en Service Manager, som fördelar uppdragen inom teamet. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att sätta upp e-faktura, följa e-orderflödet, svara på supportfrågor samt att agera länk mellan företagets kunder och kundernas leverantörer. De företag som du är i kontakt med är i regel multinationella företag med krav på hög servicenivå och snabb leverans. Du arbetar såväl i team som självständigt. För rätt person finns det på sikt goda utvecklingsmöjligheter.
Dina arbetsuppgifterI rollen som projektassistent tillhör du ett serviceteam med ledning av en Service Manager, som fördelar uppdragen inom teamet. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att sätta upp e-faktura, följa e-orderflödet, svara på supportfrågor samt att agera länk mellan företagets kunder och kundernas leverantörer. De företag som du är i kontakt med är i regel multinationella företag med krav på hög servicenivå och snabb leverans. Du arbetar såväl i team som självständigt. För rätt person finns det på sikt goda utvecklingsmöjligheter.
Kvalifikationer• Utbildning: Gymnasieutbildning (naturvetenskap är meriterande)
• Erfarenhet: Tidigare arbetslivserfarenhet inom fakturering, orderhantering, ekonomi eller support (eller liknande)
• Övriga krav: Du talar och skriver obehindrat på svenska, mycket goda kunskaper i engelska och god datorvana
• Meriterande: Du behärskar spanska, holländska, tyska, franska eller italienska obehindrat
För att trivas i denna roll ser vi att du är en mycket serviceinriktad person som har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du känner dig bekväm i situationer med nya människor och du trivs då du får använda din kommunikativa förmåga. Vidare vill du arbeta självständigt där du får ta eget ansvar och driva ditt arbete framåt.
Övrig information:
För denna tjänst vill vi att du bifogar kompletta gymnasiebetyg med din ansökan.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!
Sökord: projektassistent, projektkoordinator, assistent, service, order, ekonomiassistent, fakturering, orderhantering, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
• , Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAmanda Rydqvist 08-40024050
amanda.rydqvist@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2288120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.