Serviceinriktad PC-tekniker

Coca-Cola Enterprises Sverige AB / Supportteknikerjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coca-Cola Enterprises Sverige AB i Haninge, Jönköping, Norrköping, Örebro, Karlstad eller i hela Sverige

Från ett hemligt recept och en djärv idé med stolta traditioner skapar vi framtiden. Vår vision: En dryck till alla i Sverige varje dag, överallt, alltid. Självklart strävar vi alltid efter att driva vår verksamhet på ett miljömässigt, socialt och etiskt hållbart sätt. Coca-Cola Enterprises Sverige AB tillverkar, distribuerar, säljer och marknadsför några av världens starkaste varumärken inom dryck. På Coca-Cola Enterprises i Sverige är vi idag 850 stolta och engagerade medarbetare. Vårt huvudkontor, produktion och lager ligger i Jordbro strax utanför Stockholm och vi har regionala försäljningskontor i övriga landet. I vårt sortiment ingår bl.a. Coca-Cola®, Fanta®, Bonaqua®, MER® och Powerade®, Glaceau Vitaminwater® och Burn®.

Serviceinriktad PC-tekniker

Vad du blir en del av

Du kommer att vara en del av Field IT, på IS-avdelningen, och supportera våra användare i en spännande och utmanande verksamhet hos Coca-Cola Enterprises Sverige AB. Vårt stolta uppdrag är att skapa en dryckesorganisation i världsklass på den svenska marknaden. Med engagemang och mångfald skapar vi vår framtid genom att utveckla affärer i partnerskap med våra kunder. Vi har expertkompetensen, engagemanget och den glödande passionen för att driva och utveckla hela dryckeskategorin. Med tydlig kommunikation, grönt miljötänk och stabilt ledarskap arbetar vi mot högt satta mål för våra kunder i Sverige. Vi sitter i moderna lokaler i Haninge/Jordbro i nära anslutning till kommunala transportmedel och erbjuder förutom en intressant och spännande tjänst tillgång till personalmatsal och gym.

Vad du kan förvänta dig

Hos oss kommer du att arbeta med 2:nd line support och ha kontakt med användarna samt uppföljning av rapporterade fel och önskemål om ändringar. Ärendena tilldelas till dig via vår centraliserade heldesk. Vidare kommer du att arbeta med SW/HW installationer och delta i planläggning, koordinering och uppföljning av IT-relaterade projekt samt implementering och anpassning av IT system. Vid sidan av det dagliga arbetet kommer du att fungera som en teknisk resurs i projekt som pågår i organisationen.

Vad vi förväntar oss

Vi tror att du har 2-4 års arbetslivserfarenhet, med fördel från helpdesk och/eller 2:a/3:e linjesupport. Vi förväntar oss att du har en bred allmän IT-bakgrund med väl dokumenterade kunskaper av Microsoft miljö. Vidare har du kunskap och erfarenhet från datakommunikation/nätverk samt problemlösning för PC. Har du arbetar med handterminaler tidigare är detta meriterande men inget krav.

Som person är du ambitiös, serviceinriktad, strukturerad, initiativtagande, pålitlig och jobbar lika bra självständigt som i grupp. Du bör kunna hålla fokus i en aktiv vardag och behärska engelska såväl muntligt som skriftligt.

Ansökan och kontakt

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Sofie Johansson på 08-500 75273. Välkommen med din ansökan till www.coca-cola.se , glöm inte att bifoga CV och personligt brev. Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval, dock senast 31 augusti.

Publiceringsdatum
2012-08-29

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-31
Vänligen skicka in ditt CV och din ansökan via vår hemsida. www.coca-cola.se
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Coca-Cola Enterprises Sverige AB

Adress
Coca-Cola Enterprises Sverige AB
Dryckesvägen 2C
13687 HANINGE

Jobbnummer
1325970

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coca-Cola Enterprises Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coca-Cola Enterprises Sverige AB: