Serviceinriktad outboundspecialist till Nespresso
Bravura / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-09-28FöretagetNestlé Nespresso har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder.
Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Du sitter i centralt belägna lokaler med medarbetare från hela Norden.
Dina arbetsuppgifterSom outboundspecialist har du huvudansvar för att ringa utgående samtal till Nespressos kunder, såväl privat- som företagskunder. Telefonen är ditt främsta verktyg och samtalen rings enligt listor inom olika segment som tas fram utav ett CRM-system. Syftet är bland annat att samla in information gällande kunders köpvanor och analysera kundprofiler. Du rapporterar samtalen vecko- och månadsvis till Team Leader. I teamet där du kommer att ingå i är de idag åtta personer och du får inledningsvis två veckors introduktion.
Arbetstider: Rullande schema 09.00-17.30 samt 10.00-18.30.
KvalifikationerUtbildning: Gymnasiekompetens
Erfarenhet: Servicerelaterat yrke med kundkontakt
Meriterande: Säljerfarenhet från tidigare yrke
För den här rollen tror vi att du som söker är en resultatorienterad person med vana att arbeta mot uppsatta mål. Vidare ser vi att du är drivkraftig och initiativrik, med ett proaktivt arbetssätt. En positiv framtoning och en god servicekänsla är avgörande egenskaper och färdigheter.
Övrig information:
Start: Omgående, cirka ett år
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: B2C, B2B, kund, customer, outbound, utgående, telefon, telekommunikation, heltid, Nespresso
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMagdalena Klasson 08-40024050
magdalena.klasson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2452781
Observera att sista ansökningsdag har passerat.