Serviceinriktad outboundspecialist till Nespresso

Bravura / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-09-28

Företaget
Nestlé Nespresso har sitt huvudkontor i Lausanne, Schweiz och har fler än 5 500 anställda världen över. Nespresso säljer sina produkter direkt till kunden i fler än 50 länder.

Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Du sitter i centralt belägna lokaler med medarbetare från hela Norden.

Dina arbetsuppgifter
Som outboundspecialist har du huvudansvar för att ringa utgående samtal till Nespressos kunder, såväl privat- som företagskunder. Telefonen är ditt främsta verktyg och samtalen rings enligt listor inom olika segment som tas fram utav ett CRM-system. Syftet är bland annat att samla in information gällande kunders köpvanor och analysera kundprofiler. Du rapporterar samtalen vecko- och månadsvis till Team Leader. I teamet där du kommer att ingå i är de idag åtta personer och du får inledningsvis två veckors introduktion.

Arbetstider: Rullande schema 09.00-17.30 samt 10.00-18.30.

Kvalifikationer
Utbildning: Gymnasiekompetens
Erfarenhet: Servicerelaterat yrke med kundkontakt
Meriterande: Säljerfarenhet från tidigare yrke

För den här rollen tror vi att du som söker är en resultatorienterad person med vana att arbeta mot uppsatta mål. Vidare ser vi att du är drivkraftig och initiativrik, med ett proaktivt arbetssätt. En positiv framtoning och en god servicekänsla är avgörande egenskaper och färdigheter.

Övrig information:

Start: Omgående, cirka ett år
Plats: Stockholm, centralt
Lön: Fast lön enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: B2C, B2B, kund, customer, outbound, utgående, telefon, telekommunikation, heltid, Nespresso

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Magdalena Klasson 08-40024050 magdalena.klasson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2452781

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: