Serviceinriktad orderhanterare sökes för vikariat hos Swereco Gr

Manpower Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Swereco Group är ett företag som levererar olika typer av hjälpmedel till apotek, kommuner & landsting samt privatpersoner i hela Sverige. Bolaget innefattar idag varumärkena Mabs, Swereco Rehab, Dosett, YesNo & Trix. Swereco Group levererar också avancerad kompression till sjukvården. Företaget har drygt 40 anställda, fördelade på huvudkontor i fräscha lokaler i Stockholm City samt centrallager med egen tillverkning i Lenhovda, Småland.

Har du erfarenhet av ordermottagning och kundsupport? Är du glad och trevlig och har lätt för att hålla flera bollar i luften samtidigt? I så fall kan du vara personen vi söker!

Publiceringsdatum
2015-09-08

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en ordermottagare/administratör på heltid till vårt kontor i centrala Stockholm. Tillträde sker senast första november. Du kommer att vara vårt ansikte utåt på vår kundsupportavdelning och hjälper våra kunder med frågeställningar, orderhantering och fakturafrågor.

Du besvarar inkommande samtal och mail från våra kunder, registrerar ordrar i vårt affärssystem Pyramid, sätter ihop statistik och sköter fakturering. Du ser till att våra kunder får ett trevlig och proffsigt bemötande och service i absolut toppklass. Medarbetarna i vår kundsupportavdelning arbetar dedikerat med olika produkter, varpå du blir produktexpert på just din produkt. Vi söker en person som är öppen för att hjälpa till med eventuella ytterligare arbetsuppgifter som kan uppkomma. Detta är ett vikariat och slutdatumet är inte fastställt i dagsläget men sträcker sig troligen fram till och med januari 2017.

Vem är du?
För att passa in i denna roll måste du vara noggrann och strukturerad och ha förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt, varpå det är viktigt att du är stresstålig och vi lägger stor vikt vid att du ska kunna ge våra kunder god service i alla lägen.

Tidigare erfarenhet inom orderhantering eller kundsupport är ett krav. Då våra kunder ofta är vårdpersonal och patienter ser vi det som mycket positivt om du har någon typ av vårdutbildning, ex. sjuksköterska eller sjukgymnast. God generell systemvana är ett krav, erfarenhet från Pyramid är starkt meriterande. Du kommer att ha viss kontakt med våra utländska leverantörer, varför god engelska i tal och skrift är ett krav. Eventuellt kommer du att arbeta med avtalshantering så har du erfarenhet av statistik, prisjusteringar och av att lägga enklare formler i Excel så är det meriterande.

Kontaktperson för detta jobb
I denna rekrytering samarbetar vi med Manpower. Du söker tjänsten via ansökningslänken. Då urvalet kommer att ske löpande är det viktigt att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar denna väg. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jessica Maurell på tfn 08-402 74 11.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Maurell 08- 452 33 45

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2421412

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: