Serviceinriktad och prestigelös Office Manager
Accumulate AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accumulate AB i Stockholm Vill du arbeta på ett företag där det inte finns några gränser om man bara visar att man har viljan? Är du en serviceorienterad person med stor handlingskraft och eget driv?
Då ska du bli Office Manager på Accumulate!
Accumulate AB är ett företag med över 10 års erfarenhet inom mobila betalningar. Hos oss finner du en stark gemenskap och en start-up kultur som genomsyras av viljan att ligga i framkant av den digitala utvecklingen.
Som Office Manager kommer du att vara den första kontakten både över telefon och för besökare. Rollen är bred och kommer att innefatta bland annat sedvanliga receptionistuppgifter, ekonomi-administrativa uppgifter samt planering av konferenser, möten och liknande.
Utöver detta ser vi gärna dig som support till våra olika avdelningar där arbetsuppgifterna kan vara väldigt varierande.
Publiceringsdatum2015-06-04Dina arbetsuppgifterTa emot kundbesök och besvara inkommande samtal
Hålla mötesrum rena och representativa
Ansvara för posthantering, nycklar samt passerbrickor
Hantera kontakter med samtliga leverantörer samt fastighetsvärden
Sköta inköp av kontorsmaterial och diverse övriga inköp
Ge administrativ support till företagets olika avdelningar,
framförallt marknads- och säljavdelningen men även
ekonomiavdelningen genom att sköta enklare ekonomi-
administrativa uppgifter (kund- och leverantörsreskontra)
Planera interna möten, resor och konferenser.
Är du den vi söker?
Vi tror att du har viss relevant arbetslivserfarenhet som gett dig kunskaper i både administrativa, och serviceorienterade uppgifter. Du är van vid att arbeta med datorn och besitter goda kunskaper inom Office-paketet. Meriterande är även erfarenhet av att arbeta i ett ekonomisystem.
I ett litet företag i en stor tillväxtfas ställs krav på flexibilititet och proaktivitet. För att passa i rollen som Office Manager på Accumulate så bör du vara en prestigelös, framåt och drivande person med förmåga att arbeta självständigt liksom serviceorienterat och vara behjälplig både gentemot externa kontakter och kollegor internt. Du har en förmåga att se helheten i ditt arbete och kan skickligt planera praktiska arrangemang på egen hand.
Om du skulle beskriva dig som positiv, utåtriktad och initiativtagande med en noggrann och strukturerad ådra så kan du mycket väl vara rätt person för en tjänst som denna. Det är en stor fördel om du har ett intresse för teknik och då gärna mobil teknik då det ligger i linje med övriga medarbetares engagemang och intresse.
Tjänsten kräver mycket god förmåga att kommunicera skriftligt och muntligt både på engelska och svenska då företaget har en internationell profil.
Företaget är i en spännande fas och för rätt person finns det goda chanser att långsiktigt utvecklas.
Start: Början på augusti
Ansökan: Rekryteringsarbetet pågår löpande så skicka din ansökan till
karin.gatu@accumulate.se så snart som möjligt, dock senast 18 juni
För mer information ring gärna rekryteringsansvarig: Karin Gatu 076-175 00 00
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-19
Ansökan kan skickas till e-postadress:
karin.gatu@accumulate.seFöretagAccumulate AB
AdressAccumulate AB
Lästmakargatan 20
11144 Stockholm
KontorsadressLästmakargatan 20
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-204615
E-postadress:
karin.gatu@acumulate.se Jobbnummer 2324742
Observera att sista ansökningsdag har passerat.