Serviceinriktad och driven administratör

Medius AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Medius AB i Linköping, Stockholm, Helsingborg eller i hela Sverige

Serviceinriktad och driven administratör till Medius.

Vill du ha en utmanande och bred roll inom ett spännande företag? Vi söker dig som kan ta rollen som kontorsadministratör och stöd till vår ekonomiavdelning. Det är en varierande och viktig roll inom företaget som kräver att du är en person som kan organisera och hålla många bollar i luften.

Publiceringsdatum
2012-05-25

Dina arbetsuppgifter
Som administratör ansvarar du för att se till att Medius håller en hög tillgänglighet via telefon och ser till att våra besökare till kontoret får ett gott bemötande.

I din roll ingår bland annat:
• Bemanna vår telefonväxel/reception mellan 8.00- 17.00
• Kontorsadministration, som inköp till kontor/ kök, passerkortshantering,
• Handlägga Reseräkningar, rapportera till lönefunktion
• Resehantering såsom traktamenten och bokningar
• Orderhantering

Personbeskrivning
För att passa och trivas i rollen som administratör hos oss ser vi att du har tidigare erfarenhet från liknande tjänst. Utöver detta lägger vi stor vikt vid att du som person är lyhörd, strukturerad och självgående. Det är också viktigt att du är flexibel då dina arbetsuppgifter är varierande. Därtill behöver du vara van vid ett högt arbetstempo samt tycka att det är roligt när det är mycket att göra på en arbetsplats.
För denna tjänst krävs att du har utmärkta kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt.

Verksamheten
Medius är ett snabbväxande svenskt IT-bolag som hjälper människor i organisationer att arbeta effektivare. Våra verktyg för detta är ärendehantering och affärssystem. Vår egenutvecklade programvara MediusFlow är lösningsledande för processen inköp till betalning; MediusFlow möjliggör även digital hantering av organisationers samtliga dokumentflöden genom enkel och effektiv ärendehantering. Medius är specialiserade på Microsoft Dynamics AX och NAV samt att vi erbjuder företag Management Consulting inom upphandling och Change Management. Medius finns representerat i Sverige (huvudsäte), de nordiska länderna, Nederländerna, Tyskland, Storbritannien, Frankrike, Förenade Arabemiraten, USA och Polen. Genom våra internationella partners verkar vi globalt.

Medius erbjuder dig
Ett utvecklande arbete i ett företag med stora ambitioner och med en vilja att vara bäst. Du erbjuds utmaningar och stora möjligheter till personlig utveckling. Vi sitter i fina lokaler i centrala Linköping.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidare/heltid

Tillträde
Efter överenskommelse

Ersättning
Fast lön
Fast lön.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-24
Ansökan sänds skriftligen alternativt via e-post.
Ansökan kan skickas till e-postadress: lina.heinefeldt@medius.se

Kontakt
Lina Heinefeldt, Tel.nr. +46(0)13-46 50 476, Mobil +46(0)709-32 35 06, lina.heinefeldt@medius.se

Företag
Medius AB

Adress
Medius AB
58220 LINKÖPING

Kontorsadress
Platensgatan 8

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 070-5218684
Faxnummer: 013-4801590
E-postadress: eva.eriksson@medius.se

Jobbnummer
1255039

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Medius AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Medius AB: