Serviceinriktad kundtjänstmedarbetare med finska i tal och skrif
AB Söder & Co Consulting / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Söder & Co Consulting i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige AB Söder & Co Consulting
Publiceringsdatum2013-02-19Om företagetSöder & Co är ett lokalt bemanningsföretag som står för prisvärdhet och kvalitet. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Om företagetFör vår kund, ett spännande företag inom modebranschen, söker vi nu efter en serviceinriktad kundtjänstmedarbetare som kan hantera de mer avancerade problemen som kan uppstå vid försäljningen av deras produkter. Finska i tal och skrift är ett krav men du måste även vara flytande i svenska språket. Danska och norska är meriterande.
ArbetsuppgifterDu kommer dagligen använda dig av finska språket, både via telefon och mail. Din uppgift är att ta hand om kunder och lösa deras problem vid beställningar, returer, reklamationer etc., vilket innebär att fokus bör ligga på kvalitet hellre än kvantitet. Mycket av jobbet sker under eget ansvar men det finns kollegor omkring dig som du kan bolla tankar och lösningar med.
Inledningsvis är det en 75 % tjänst, men eftersom behovet ökar kraftigt så ser vi att du förmodligen kommer att nå 100 % relativt snart. Du kommer att arbeta dagtid, kvällstid och helger så det är viktigt att du är flexibel. Arbetet under dagtid kräver att du är på plats på kontoret i Borås men viss frihet till arbete hemifrån kan eventuellt finnas gällande kvällar och helger. Se det som en bonus om du kan jobba hemifrån snarare än någonting att utgå från. För rätt person finns goda möjligheter till ett långt och gott samarbete.
ProfilVi söker dig som har rätt känsla för service. Erfarenhet från kundtjänst är mycket meriterande och ett krav är att du har flera års arbetslivserfarenhet. Finska och svenska i tal och skrift är självklart ett krav men det är även positivt om du klarar av att hantera samtal på danska och norska. Kvalitet framför kvantitet, men det betyder inte att du har all tid att lägga på en och samma kund. Du ska på ett bra sätt hantera kunderna så att de känner att de får den service de behöver så att du enkelt och effektivt kan gå vidare med nya kunder och ärenden.
Som person är du lättsam, initiativtagande, noggrann, social och prestationsinriktad. Vi ser gärna att du är en person som drivs av utmaningar samt att du har en hög kommunikativ förmåga. Om du har erfarenhet från Call Back tidigare så ser vi det som meriterande.
För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultansvarig Josefine Wallander på 0760-502056. Då urval och intervjuer sker löpande är du välkommen med din ansökan snarast, dock senast 2013-03-06.
Ansök via:
www.soderco.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2013-03-06
Ange följande referens när du ansöker: 441
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefine Wallander 0760-502056
josefine.wallander@soderco.seFöretagAB Söder & Co Consulting
AdressAB Söder & Co Consulting
Huvudkontor, Druveforsvägen 29
50433 BORÅS
Jobbnummer 1471589
Observera att sista ansökningsdag har passerat.