Serviceinriktad kundsupportmedarbetare till Nespresso

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-09-05

Företaget
Bravura söker kundtjänstmedarbetare/kaffespecialister till Nespressos trevliga kontor i centrala Stockholm. Nestlé Nespresso är den ledande aktören på marknaden för premiumportionerat kaffe av högsta kvalitet. Nespresso bygger sitt koncept på den unika, så kallade Nespresso-trilogin, bestående av den oslagbara kombinationen av enastående kaffe, användarvänliga och väldesignade kaffemaskiner samt förstklassig personlig kundservice.

På Nespressos avdelning för kundsupport finns idag svensk-, norsk-, dansk- samt finsktalande kundtjänstmedarbetare och de söker nu ytterligare personer till det svenska teamet.

Vill du jobba i en ung, energisk och utmanande organisation och representera ett kraftfullt globalt varumärke är detta något för dig!

Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är schemalagd i olika perioder, med varierande arbetsuppgifter såsom utgående och inkommande samtal samt administration. Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon och dator. Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och drivet gäng.

Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema mellan 8-20, och arbete varannan till var tredje lördag förekommer.

Du kommer att ingå i ett team av kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.

Dina arbetsuppgifter
Arbetsdagen i Nespressos kundsupport är schemalagd i olika perioder, med varierande arbetsuppgifter såsom utgående och inkommande samtal samt administration. Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon och dator. Som kundtjänstmedarbetare på Nespresso kommer du att sitta i trevliga lokaler med ett glatt och drivet gäng.

Arbetstiderna är varierande enligt rullande schema mellan 8-20, och arbete varannan till var tredje lördag förekommer.

Du kommer att ingå i ett team av kaffespecialister och agera ambassadör för varumärket Nespresso. För att bli kaffespecialist kommer du gå en internutbildning på två veckor.

Kvalifikationer
• Erfarenhet av försäljning, gärna via telefon
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Vi söker dig med stor vilja och drivkraft. Du är mycket serviceminded, motiverad och positiv som person. Vidare ser vi att du är en problemlösare som har lätt för sociala kontakter.

Övrig information:

Start: Enligt ö.k.
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: kundtjänst, kundsupport, Stockholm, kaffe, kaffemaskiner, kaffespecialist, coffe specialist, Nespresso

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt ö.k.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson 08-40024050 josefine.gustafsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1987801

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: